Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookista

Vierailija
13.05.2011 |

Minulla on sukulainen facebookissa joka päivittää statustaan monen monta kertaa päivässä, ja aivan turhia päivityksiä. Sukulaissuhteen vuoksi en häntä voi poistaa kavereista ettei tulisi turhia selkkauksia. Mutta jos vain piilotan hänen päivitykset etusivulta niin näkyykö tämä hänelle? Eli siis saako hän tietoonsa että olen piilottanut hänen päivitykset?

Kiitos asiallisista vastauksista.. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaa osata laskea 1+1 jos yhtäkkiä lakkaat kommentoimasta hänen juttujaan.

Vierailija
2/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin saattaa osata laskea 1+1 jos yhtäkkiä lakkaat kommentoimasta hänen juttujaan.

käydä välillä katsomassa sukulaisesi seinältä mitä hän on kirjoitellut, ja pääset sieltä edelleen kommentoimaan juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tästä tiedosta! :) En ole hänen juttujaan paljoa kommentoinut, koska ovat aika turhanpäiväisiä päivityksiä ja tosiaan niitä tulee vähän liian monta päivässä.. :/

-Ap-

Vierailija
4/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänen juttujaan paljoa kommentoinut, koska ovat aika turhanpäiväisiä päivityksiä ja tosiaan niitä tulee vähän liian monta päivässä.. :/

se sitten sinne oikein kirjoittelee? Kaunis ilma tänään jne vai?

Vierailija
5/5 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on vaan hauskaa että ihmiset kirjoittelee, enemmän ongelmana on se, että nykyisin kauhean harvat enää kirjoittaa :/. Tai sitten mä olen kaikilla jollain sulkulistalla :O.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi