Saako miehesi pimppaa jos Suomi voittaa tänään Venäjän?
Kommentit (22)
saa pimpsaa aina kuin haluaa. En ole tainnut kieltyä vielä kertaakaan.
nimimerkki yhdessä puolitoista vuotta
tai sit sun mies tahtoo aika harvoin..
Miksi mies valitsee kätensä jos on aito nainen käytettävissä? M33
Lainaus:
mut veti mieluummin käteen :(
Kehuu kyl kuin oon seksikäs ja ihana ja mul isot tissit ym. mut taitaa puhua palturia, koska aika usein valitsee mieluummin käteen vedon :(. Tai sit mä oon vaan ihan surkee seksissä :(
No tietysti annan heti! ja monta kertaa... ;)
ja siihen kuuluu sit ilalla saunoittelu ja kaljoittelu. Luultavasti tulee myöhään ja haisee vanhalle viinalle. En anna. Mut toivotaan silti et Suomi voittaa! ;)
lätkämatsin lopputuloksesta riippumatta, tässä talossa ei pihdata.
Mikä muinaismuisto olet kun ajattelet noin?
jahas, täällä kait pitäis kääntää toi toistepäin, eli mahtaisko isäntä "ANTAA" jos suomi voittaa..... nimim. pihtaajan avovaimo
Tänään ei olla samalla paikkakunnalla, viikon päästä perjantaina saa kyllä just kuinka paljon haluaa :)
mieheni on tänään ryyppäämässä laivalla ja minä lasten kanssa kotona.
saa vain silloin kun suomi voittaa venäjän curlingissa
Meillä ei kyllä saamiset korreloi mitenkään Suomen urheilumenestyksen kanssa, mutta voisihan sellaisen perinteen aloittaa, jos tekosyytä naimiseen tarvitaan - voittopano, lohtupano jne.
Ollaan molemmat enemmän jalkapallon ystäviä, ja siinähän maajoukkueen voitot ovat harvassa ...
kyllä nautitaan toisistamme huolimatta siitä, mitä jossain jääkiekkokaukalossa tapahtuu tai ei tapahdu.. voihan sitä tietenkin saamisesta puhua, kun kumpikin on saavana osapuolena :) enemmän se riippuu siitä, onko tilaisuutta lapsilta..
kytketä seksiä televisio-ohjelmiin tai urheilukilpailuihin ja niiden lopputulokseen.
Kaikkien miehet eivät ole k---ä kovana kädessä koko ajan kävelijöitä.
Näitä hormonihirviöitä varmasti riittää, mutta onneksi ei meillä.
Jääkiekko ei ole meidän perheen top100:ssa.
jahas, täällä kait pitäis kääntää toi toistepäin, eli mahtaisko isäntä "ANTAA" jos suomi voittaa..... nimim. pihtaajan avovaimo
saa pimpsaa aina kuin haluaa. En ole tainnut kieltyä vielä kertaakaan.
nimimerkki yhdessä puolitoista vuotta
mut veti mieluummin käteen :(