Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikka asiaa..

Vierailija
13.05.2011 |

Mua ärsyttää aivan mielettömästi näinkin tyhmä asia kuin TYÖVAATTEET!!! olen siis viikolla 22 raskaana ja odotan toista lastani. Olen vain tämän kesän töissä ja pomo inttää koko ajan että työvaatteita on pakko käyttää! ne on ensinnäkin ihan liian suuria tai liian pieniä mun mahalle.. En todellaakaan haluaisi niitä käyttää, ja kaikki kyllä siis varmasti huomaa että olen henkilökuntaa kun istun siellä kassalla... mä ymmärrän että kaikilla pitäs olla samanlainen "varustus" mut on se kumma jos mun tapauksessa ei voi joustaa yhtään. Ne työpaidatkaan ei meinaa hengitä yhtään, niin senhän tietää et kesä kuumalla niihin paitoihin meinaa tukehtua.. Mitä mä teen, laitanko mun ylimmälle pomolle viestä näinkin tyhmästä asiasta??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja on velvollinen hankkimaan sinulle oikeanlaiset työvaatteet..

Vierailija
2/2 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvaatteiden pitämistä niin silloin työnantajan pitää hankkia oikean kokoiset vaatteet työntekijälle.

ei sinua voi pakottaa pitämään liian pieniä vaatteita, joten on siis tarjottava normaalia suurempaa kokoa.

Esim. Housujen oslta voi tehdä niin, että ottaa jotkut XXL- kokoiset, joista työnantaja lyhennyttää ompelijalla lahkeet sulle sopiviksi.

Ja paidan/takin osalta joudut vain käyttämään myös jotain XXL_ kokoa, josta ompelija esim. lyhentää hihat.

Mutta ei työnantajan tarvitse joka viikko sun mahankasvun mukaan hankkia uutta työvaatetta. Sen varmaan itsekin ymmärrät.

Ja jos tämäkään ei kelpaa sinulle niin seuraavaksi TA sanoo "jos ei kelpaa niin ovesta pääsee aina ulos ja irtisanoutua voi vaikka heti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi