Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisopettaja flirttailla oppilaansa (täysikäinen) kanssa? Mitä mieltä olet käytöksestä?

Vierailija
12.05.2011 |

Kollegan käytös ärsyttää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän koulussa oli yksi miesopettaja jolta kuulemma sai paremman numeron "sillä tavalla". oli ihan yleinen tieto.

Vierailija
22/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysikäisyydellä ei ole mitään merkitystä. Tuollainen henkilö ei sovi opettajan ammattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihastuu oppilaaseen ja päin vastoin? Ja jopa yrittää olla asiaa kovin julkituomatta. Ettei muut huomaa. Kuinkahan paha asia se on? Jos molemmat on täysi-ikäisiä?

Vierailija
24/30 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Open uskottavuus on kyllä nolla mielestäni tuollaisen jälkeen. Eri asia jos kahdestaan flirttaa. Mutta ei muiden nähden...

Vierailija
25/30 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mikä lasketaan flirtiksi? miten se opettaja käyttäytyy sitä oppilasta kohden? jos puhutaan vielä alaikäisistä.

Vierailija
26/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tuomitse, koska itse olen harrastanut seksiä opettajani kanssa, täysi-ikäinen olin kyllä. Oli muuten ko. opettaja naimisissa.

Vierailija
28/30 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin toisten kyttääminen ja paheksuminen. Harmi, että jotkut syntyvät naama nyttyrällä.

Vierailija
29/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Lukion opena ollessani eräs poikaoppilas, just ja just täysikäinen, hyvin hienovaraisesti flirttaili naisopettajien kanssa. Vähän hämmästytti, kun lukiopojat yleensä suhtautuvat opettajiin toisin - ovat vielä niin nuoria. Sitten nauratti, kun eräs vanhempi naisopettaja kehui kyseistä nuorta niin kovasti, "on niin ihana ja hauska poika", eikä ollenkaan tuntunut tajuavan, että kyseessähän oli selvästi pelimies, jo nuorena sellaiseksi kehittynyt. :) Itse en flirttaillut, mutta suhtauduin ystävällisesti, en tuomitsevan asiallisesti.

Vierailija
30/30 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kuulu opettaja rooliin oppilaiden kanssa flirttailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme