Saako naisopettaja flirttailla oppilaansa (täysikäinen) kanssa? Mitä mieltä olet käytöksestä?
Kommentit (30)
Täysikäisyydellä ei ole mitään merkitystä. Tuollainen henkilö ei sovi opettajan ammattiin.
mutta ihastuu oppilaaseen ja päin vastoin? Ja jopa yrittää olla asiaa kovin julkituomatta. Ettei muut huomaa. Kuinkahan paha asia se on? Jos molemmat on täysi-ikäisiä?
Open uskottavuus on kyllä nolla mielestäni tuollaisen jälkeen. Eri asia jos kahdestaan flirttaa. Mutta ei muiden nähden...
mut mikä lasketaan flirtiksi? miten se opettaja käyttäytyy sitä oppilasta kohden? jos puhutaan vielä alaikäisistä.
mutta en tuomitse, koska itse olen harrastanut seksiä opettajani kanssa, täysi-ikäinen olin kyllä. Oli muuten ko. opettaja naimisissa.
kuin toisten kyttääminen ja paheksuminen. Harmi, että jotkut syntyvät naama nyttyrällä.
OT: Lukion opena ollessani eräs poikaoppilas, just ja just täysikäinen, hyvin hienovaraisesti flirttaili naisopettajien kanssa. Vähän hämmästytti, kun lukiopojat yleensä suhtautuvat opettajiin toisin - ovat vielä niin nuoria. Sitten nauratti, kun eräs vanhempi naisopettaja kehui kyseistä nuorta niin kovasti, "on niin ihana ja hauska poika", eikä ollenkaan tuntunut tajuavan, että kyseessähän oli selvästi pelimies, jo nuorena sellaiseksi kehittynyt. :) Itse en flirttaillut, mutta suhtauduin ystävällisesti, en tuomitsevan asiallisesti.
Ei todellakaan kuulu opettaja rooliin oppilaiden kanssa flirttailu.
meidän koulussa oli yksi miesopettaja jolta kuulemma sai paremman numeron "sillä tavalla". oli ihan yleinen tieto.