Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tälläiset asusteet huomiselle. Kommentteja! *kysymys sävyerosta*

Vierailija
12.05.2011 |

Eli huomenna lähdössä ulos. Ja tälläiset kengät sekä laukun olen laittamassa ylle ja ottamassa matkaan

Kengät

[URL]http://aijaa.com/v.php?i=005568027402.jpg[/URL]

Laukku

[URL]http://aijaa.com/v.php?i=007408027403.jpg[/URL]

Nämä siis otin googlen kuvahausta, koska en oikeita kuvia voi ottaa, kamera rikki. Mutta todella vastaavat kuvat, kengissä eikä laukussa vain sitä metallista osaa. Ja laukku on tuo leopardi kuvioinen.

Noiden kanssa musta mekko.

Mitä mieltä? Mekko ylettyy juuri hieman polvien yläpuolelle.

Kyllä taas mamma on lähössä kun pitää näin miettiä.......... ;(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista ei sitä sävyä oikein pystynyt vertaamaan, mutta jos eroa on vaan vähän niin minusta ei haittaa, laukku ja kengät harvoin on ihan vierekkäin (ellet päädy konttaamaan, jolloin sillä värillä ei kai niin väliä olekaan:)), ja ravintolan valoissa värit ei erotu niin hyvin.

Itse olin vielä pari vuotta sitten ihan hysteerinen näiden yhteensopivuusjuttujen kanssa, onneksi olen oppinut hellittämään, on aika paljon helpompi elämä!

Hauskaa iltaa!

Vierailija
2/6 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös ehkä vähän liian pedantti noissa sävy-sävyyn asioissa. Hoksasin vain, että laukku vähän tummempi ja voi ei.. :X Tosiaan eivät vierekkäin kenkien kanssa ole.

Ja tottapuhuen, parin lasillinsen jälkeen en jaksa ajatella edes tuota asiaan. Luulisin :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aivan kuvottavan karmean hirveän rumat kengät ja laukku, tosissasiko olet noiden kanssa??

Kiiltävät kuin halvan h**ran reikä lastin jälkeen ja muutenkin *örks*!!

Vierailija
4/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aivan kuvottavan karmean hirveän rumat kengät ja laukku, tosissasiko olet noiden kanssa??

Kiiltävät kuin halvan h**ran reikä lastin jälkeen ja muutenkin *örks*!!

Vierailija
5/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen voimakas punainen näyttää tyylikkäältä yhdistettynä nudesävyihin. Esim. hiekka.

Mustaan yhdistettynä siitä tulee vähän vanhanaikainen vaikutelma: sellainen kasari-flamengo, joka sopii harvan suomalaisen ihonsävyyn.

Myös lila sopii noihin asusteihin.

Vierailija
6/6 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis ei muotietoista asustaa kengät ja laukku samaan väriin. Näin luin jostain muotiartikkelista.