Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

töihin paluu edessä ja ahdistaa!

Vierailija
12.05.2011 |

paluu työelämään häämöttää 4 vuoden kotonaolon jälkeen. toisalta ihanaa palata takaisin,mutta toisaalta pelottaa (osaanko työtehtävät edelleen, miten minut otetaan työyhteisössä vastaan jne).

lasten päiväkotiin laittaminenkin on nin hurja ajatus että ajattelimme miehen jäävän hoitovapaalle. onko tämä ajatus jotenkin outo tai poikkeava? toisaalta tuntuisi ihanan turvalliselta että isä jäisi vielä vuodeksi kotiin ja itse lähtisin töihin (työni on reissutyötä ja öitä pitäisi jonkin verran olla poissa kotoa). toisaalta taas mietityttä että pärjääkö isä kotona lasten kanssa.

tiedän, olen ihan outo kun tällaisia epäilen, mutta onko kohtalotovereita paikalla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaaleja ajatuksia ovat tuossa vaiheessa

Vierailija
2/4 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tällainen päätös oikein tehdään? mitä jos vaikka kadun? mitä jos..

pakko ei olisi vielä edes mennä, mutta kieltämättä vuosien kotonaolo alkaa tuntua pääkopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt toistamiseen hoitovapaalla ja tykännyt tosi kovasti olla päivät lasten kanssa. Se on ainutlaatuista. Itseänikin töihin palaaminen jännitti, mutta tyytyväinen olen että palasin. Virkisti mieltä paljon. Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, mutta paras ratkaisu on se minkä teet.

Vierailija
4/4 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt toistamiseen hoitovapaalla ja tykännyt tosi kovasti olla päivät lasten kanssa. Se on ainutlaatuista. Itseänikin töihin palaaminen jännitti, mutta tyytyväinen olen että palasin. Virkisti mieltä paljon. Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, mutta paras ratkaisu on se minkä teet.

minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme