Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö ketään, jonka mielestä lihaksikas, siis ei luuviulu, nainen olisi kiva juttu?

Vierailija
12.05.2011 |

Siis tarjolla olisi tasaisesti "pyöret" lihakset koko kropassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan olkkapäät paljastavassa mekossa...

Vierailija
2/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian miesmäinen kroppa...kiinteä onkin sitten asia erikseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan lihaksikas nainen on kaunis näky. Mutta ei todellakaan sellainen bodarimörssäri joka röhkii ja huohottaa korvaan jossain jonossa.Monet urheilijanaiset on tosi hyvän näköisiä, reippaan ja terveen oloisia, ja vaatteet tietysti kannattaa hankkia sen mukaan mikä hyvältä näytää, ei minustakaan näytä lihaskimppuhyvältä nirunaruolkaimisessa lyhyessä mekossa, siis jos jalat on sellaiset tosi lihaksikkaat. M;ieluummin lihaksikas kun sellainen tankki.

Vierailija
4/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möys mun mielestä nainen ei saisi olla lihaksikas liian miesmäinen kroppa...kiinteä onkin sitten asia erikseen!

Ilman lihaksia ei mitenkään voi olla "kiinteä". Mikä on lähtökohtaisesti täysin sisällötön termi. Jos naisella on treenatut lihakset, hän on sitä, mitä tarkoitetaan "kiinteällä". Varsinaisesti "kiinteä" nainen taas ei voi olla koskaan, jollei hän ole lähes rasvaton huippu-urheilija. Treenatulla, normaalilla naisella on rasvakerrosta lihasten päällä jonkin verran, ja tämä rasva on tietystikin pehmeää, ei kiinteää. Joten koko termi on täysin järjetön.

Vierailija
5/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kiinteän ja lihaksikkaan ero! Minusta vana on rumaa jos naisella erottuvat lihakset. Sori...

Vierailija
6/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaksikas nainen.

Vierailija
7/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ewa Wahlströmin vartalon vastaisin heti että en...ei ole mun juttuni mutta onhan toki sillekin ihailijansa. Mun mies ei ainakaan tykkää naisten lihaksikkaista vartaloista. Ottaisi mielummin sen luuviulunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi