Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin mukin lapsen kuvalla opelle kevätlahjaksi!

Vierailija
12.05.2011 |

Mielestäni tosi kiva lahjaidea. Lapsi tekee toki kortin myös. Kyseessä on siis ekaluokkalainen. Mitä te annatte opeille?

Ps. Älä vedä hernettä nokkaan, jos et halua muistaa lapsellesi tärkeää aikuista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo :)

Vierailija
2/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä sanoa että jos olisin ope en haluais oppilaiden kuvia mukiini enkä edes korttiin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monet vanhemmat kyllä valitettavasti ajattelee, että se heidän lapsensa on kaikkien muidenkin mielestä niin valtavan kiinnostava, että kaikki ovat tosi kiinnostuneita laittamaan esim. hänen kuviaan esille.

Huom. en tarkoita nyt tässä lasten kuvilla varustettuja joulukortteja, ne ovat asia erikseen, eihän tavallisiakaan joulukortteja ole tarkoitus säästää tai panna esille (ellei tällaista tapaa satu vaalimaan).

Mä odotan itse ensimmäistäni, joten voi olla, etten vielä käsitä tätä lapsihuumaa. Ehkä kykenen lapsen saatuani ymmärtämään paremmin niitä vanhempia, jotka luulevat, että se oma pienokainen on myös toisten elämän keskipiste...

Vierailija
4/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut, ettei se ehkä tykkääkään. Apua! Mitä mä sitten annan? Ehdin jo painattaa siihen kuvan lisäksi tekstinkin!

Vierailija
5/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lapset muistaa opettajia, mutta ei nyt sentään mukilla missä komeilee lapsemme kuva! ;)

Jotain rajaa sentään lahjoihinkin :D

Vierailija
6/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mikään mahdoton lahja ole, vaikkei kukaan opettaja sitä tietenkään töistä kotiin veisikään. Tarvitseehan opehuoneessa kuitenkin mukeja. Luokkakuva olisi oikeasti aika kiva idea open mukiin, sellaisesta joisin itsekin iloisena (töissä) kahvia.

Vierailija
7/12 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäksi aikaa muisto opelle, en laittas pelkästään oman lapsen kuvaa...

Vierailija
8/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä jouluna eräältä perheeltä valokuvan lapsesta, joka on ryhmässsäni, (kuvan koko n.20x30cm) kultakehyksissä!

Lto

Vierailija
9/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan typerä provo. Jokaisen vanhemman mielestä oma lapsi on kaunein älykkäin, paras, kiltein, empaattisin, ihanin ja lahjakkain jne.

Mutta ei silti kukaan voi niin tyhmä olla että kuvittelee opettajan haluavan juoda kahvinsa jonkun toisen lapsen kuvamukista. Sillä opettajalla lienee omatkin lapset ja lapsenlapset.

valokuva nyt ei ole yhtä tyhmä idea. mutta fiksumpaa olisi antaa lapsen antaa vain oma pieni tarrakuvansa. Jos lapsi haluaa opettajalle ison kuvan antaa ja sitä itse ehdottaa niin en kieltäisikään. Mutta että vanhempi ehdottaa lapsen kuvamukia!!! ei kukaan niin tee. tyhmä provo.

Vierailija
10/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä jouluna eräältä perheeltä valokuvan lapsesta, joka on ryhmässsäni, (kuvan koko n.20x30cm) kultakehyksissä!

Lto

Vierailija
11/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehyksestä ja otinkehyksen sen omille kuvilleni. Lahjaksi saamani valokuva olikin sitten ongelma. Sieluni ei antanut hävittää sitä vaan se on edelleen jossain laatikon pohjalla!

Vierailija
12/12 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ihan tosissas? mummoille ja äiteille ymmärrän tuollaisen lahjan, mutta ihan opelle.. joo mieti vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän