Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyttekö te kaikki miehenne itsetyydytyksen?

Vierailija
12.05.2011 |

ja ei, en kysy teettekö itse niin. tiedän että myös naiset tyydyttää itteensä.

mutta onko se teidän mielestä ok jos varattu mies runkkailee heti kun saa tilaisuuden?

jos vaikka olisi vain 2 yötä pois kotoa niin heti on käsi housuissa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa kannustan siihen toimintaan myös kotona ollessa :D. Pitäisikö ajatella että se pettää minua kätensä kanssa? Haluaa ehkä päästä reissuun vain jotta saisi olla kätensä kanssa kahden? :)

Vierailija
2/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun ei tarvitse hyväksyä/olla hyväksymättä asiaa joka on ihan miehen oma asia.

Me olemme aikuisia ja en koe että mies pettää minua kätensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra nähköön! Ootko vähän turhan mustasukkainen ja omistushaluinen!!

Vierailija
4/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi kaksi yötä poissa kotoa, niin voi olla, että oma käteni hieman seikkailisi, joten sallin toki tämän miehellekin:D

Vierailija
5/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän puhut niinkuin siinä olisi jotain pahaa. Että mies oikein joutuu kyttäämään tilaisuutta missä pystyy runkkaamaan! Kyllä mun mies saa runkata vaikka ihan mun läsnäollessa.

Vierailija
6/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen asennuttanut mikrosirun hänen siittimensä varteen, se lähettää kännykkääni viestin heti, jos kalua hierotaan.

Suosittelen teillekin.

Tiedättehän, että itsesaastutus sokeuttaa ja aiheuttaa aivojen sulamista ja on lisäksi syntiäkin!

Vierailija
7/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritse, että se voi siinä samalla fantasioida vaikka teidän siskosta tai parhaasta kaverista?

Vierailija
8/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä hyväksyvät! Minä en hyväksy edes paskalla käyntiä ilamn kirjallista lupaa. Ja syödä saa vain vegaaniruokaa, kun annan luvan.

Vierailija
9/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tartte olla kummankaan reissussa sitä varten.

Ei itsetyydytyksen tarkoitus minusta ole korvata ihmistä.

Minäkin harrastan itsetyydytystä, tarttis muuten huristimeen patterit vaihtaa.. ;)

Seksi on ilonen asia, tekee sitä yksin tai toisen kanssa.

Vierailija
10/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei voisi sallia miehensä masturbointia?

Siis mulle aivan se ja sama. Runkkaa eli ei. Ihan miten itse tahtoo.

Vierailija
11/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä fantasia vahingoittaa? Kyllä minäkin fantasioin joskus masturboidessani, jopa NAISESTA! Huiiiii! Ja joskus ollaan miehen reissussa ollessa soiteltu illalla ja harrastettu puhelinseksiä niin, että ollaan fantasioitu kumpikin samasta naisesta (yhdestä tutusta) ja kerrottu puhelimessa toisillemme niitä fantasioita.

Vierailija
12/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidänkin miehenne runkkaavat työhuoneissaan ajatellen samalla sihteeritypyköiden tissejä ja peppuja.

Vierailija
13/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritse, että se voi siinä samalla fantasioida vaikka teidän siskosta tai parhaasta kaverista?

Fantasioikoon mistä lystää, en ole mikään ajatuspoliisi. Eikä miehen runksuttelu muutenkaan minulle kuulu, eli hyväksyn täysin, ja kuten joku jo sanoi, ei ole mitenkään minulta pois.

Vierailija
14/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse, että se voi siinä samalla fantasioida vaikka teidän siskosta tai parhaasta kaverista?

Se saa ajatella ja fantasioida ihan mitä haluaa, eihän sellaista voi kieltää. Ja mitä se runkkauskielto siihen auttaa, sehän voi haaveilla toisesta naisesta samalla kun panee sua.

Vierailija
15/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse, että se voi siinä samalla fantasioida vaikka teidän siskosta tai parhaasta kaverista?

Fantasiat ovat fantasioita. Huolestun vasta sitten jos niitä aletaan tavalla tai toisella tuomaan todeksi.

Kaikenlaista, herran jee sentään, fantasioihan minäkin vaikka mistä masturboidessani. Harvemmin niihin kuuluu mieheni. Oletteko oikeasti noin mustiksia?

Vierailija
17/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidänkin miehenne runkkaavat työhuoneissaan ajatellen samalla sihteeritypyköiden tissejä ja peppuja.

mies tuntuu kauhean etäiseltä ja kylmältä kun himoitsee ja haaveilee toisista naisista.. sen huomaa jopa seksin aikana.

ja ei varmasti mieti minua kun vetää käteen :( vaikka parhaani yritän pitää miehen tyytyväisenä ja itseni kauniina.

Vierailija
18/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaiset asiat kaipaa muiden hyväksyntää. Oot kyllä aika kontrollifriikki, jos ajattelet, että toisen ihmisen seksuaalisuus on jotenkin sun hallittavissa.

Vierailija
19/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan haluaa olla parisuhteessa, jos kuitenkin haaveilee koko ajan muista?

Vierailija
20/64 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saisi itsetyydyttää useamminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi