Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne oikeutettua vai liikaa vaadittu mieheltä, että

Vierailija
12.05.2011 |

tehtyään itselleen voileipää, hän pyyhkisi leivänteostaan tulleet muruset ja juuston/kurkun palat pois keittiön työtasolta?

Ja jos olette sitä mieltä, että on ihan perusteltu pyyntö/vaatimus, niin mitä sanoisitte miehelleni jota minun pyyntöni/vaatimukseni eivät hetkauta?

Näytän tämän ketjun miehelleni, jahka olen saanut tarpeeksi vastauksia, oli ne sitten millaisia tahansa.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan minun nuoruuden avopuolisoltani.

Ei saanut koskaan mitään omia sotkujaan siivottua, ja sotki kuin pikkulapsi.

Esim. aina syödessään tiputteli ruokaa pöydälle riippumatta siitä mitä oli ruokana. Makkarasta jäi palasia pöydälle yhtä helposti kuin keitosta roiskeita ö_Ö

Muutaman kerran yritin testata kuinka kauan jatkaa sotkemista ennen siivoaa pöydän. Paria viikkoa kauempaa en kuitenkaan itse iljennyt sitä katsoa >:(

Tähän tyyppiin ei tehonnut mikään.

Toivottavasti sinun miehesi on edes vähän fiksumpi.

Vierailija
22/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oksettavaaa. Laita miehen kuva tänne niin nähdään tämä idiootti oikein läheltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muruset jäävät siihen. Jos mies vastaa, että on, niin kysy, että olisiko OK myös se, että ne samat muruset ovat siinä vielä ensi viikolla. Jos sekin sopii miehelle, ilmoita, että asia selvä, mies saa pitää tämän tärkeän sotkuprojektinsa. Sinusta on ihan OK, että #jotain# (esim. miehen pyykit eivät enää hetkauta, anopin luona ei enää vierailla, moottoripyöräpuku siirretään eteisestä kellariin tms.).

Elämä on kompromisseja. Sinä suvaitset murusia pöydällä, mies saa luvan suvaita jotain muuta itselleen ikävää.

Vierailija
24/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murut pyyhitään sitten, kun pyyhitään. Esim. kun hurautetaan tiskari käyntiin.

Vierailija
25/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeikunKeikun! Murut pyyhitään sitten, kun pyyhitään. Esim. kun hurautetaan tiskari käyntiin.

Vierailija
26/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kiva ja rakas mieheni on samanlainen:) yritti koulutuksen jälkeen pyyhkiä pöytää kuukausien ajan mut eihän siitä mitään tullut. rättikin oli aina kahden sormen välissä kuin pitsiliina. nyt minä siivoan keittiön ja mies tyhjentää/täyttää astarin ja kolistelee ihan kauheesti!

vaatteidensa kanssa on samanlainen. nytkin minua hymyilyttää kun ajattelen. työelämässään on osaava ja menestyvä perheen elättäjä.

avioliitto on taitolaji etenkin vaimoille:)

Vierailija
27/33 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi, jos se mies asuisi yksin?

En minä ymmärrä, miksi vaimon pitää aikuisesta miehestä huolehtia ja pyytää ja vaatia kuin joku tyranni tai työnjohtaja.

Miksi niiden murujen ei voi antaa vain olla siinä, mihin mies ne jättää? Ehkä hän sitten jonakin päivänä huomaa, että ne olisi hyvä pyyhkiä pois.

Vierailija
28/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et enää rakasta miestäsi, kannattaa viestin vastaukset näyttää ja tehdä kärpäsestä härkänen, mutta jos rakastat, niin uskon että mies osaa arvostaa jälkien korjaamistakin. itse ainakin arvostan. Se on niinkuin "audi-mies" sanoi että siinä vaiheessa kun vaimo ei enää silitä miehen paitoja, on avioero enää ajan kysymys.

Vierailija
29/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silleen itsekseen ne murut siitä katoaa, niin se on vähän niinkuin saavutettu etu. Voit toki saada jonkilaisia lyhytaikaisia muutoksia aikaiseksi, mutta miehet taantuu tosi nopeasti ennalleen.

Just niin meillä käy, mä huudan ja se muistaa 3 kertaa sit siivota jälkensä ja se oli siinä....

Vierailija
30/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhukkaahan se on jos jokaisen toimenpiteen jälkeen täytyy siivota eikä vasta myöhemmin kerralla isompaa määrää.

Vierailija
31/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei osaa edes laittaa niitä kurkkuja, margariineja ym takaisin jääkaappiin, saatikka leipäpussia kiinni. eli on liikaa vaadittu!

Vierailija
32/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat jälkensä. Helpommalla pääsee eikä muruset leviä siitä lattialle. Jos odottaa että neljä ihmistä tekee leivät ja pyyhkii sitten vasta, niin ne osa muruista on lattialla ja koko kämppä on sotkuinen.

Vierailija
33/33 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioliitto ei ole mikään taistelutanner. Voihan sitä toisen jälkiäkin siivoilla silloin tällöin, ei kai ole liikaa vaadittu. Ei kannata nostaa mekkalaa joka helkkarin pikku jutusta