Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan käyttää siteitä, kun tamponikin on keksitty?

Vierailija
12.05.2011 |

Ja vielä asettimen kera.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa lavuaarissa on hajulukko tai muu vastaava koukero, johon aina jää altaaseen kaadettua nestettä ja muuta jätettä (hiuksia, karvoja, limaa jne). Huonolla tuurilla se kuukupista kaadettu kuukautisveri saattaa jäädä siihen lukkoon päiväkausiksi, erityisesti jos ko. lavuaaria ei käytetä paljon ja mahdollinen jo olemassaoleva vesi pääsee tai on päässyt haihtumaan lukosta. Jokainen voi kuvitella millainen haju sieltä voi levitä...

Vierailija
42/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 alapään eritteet kuuluu vessan pyttyyn mutta tämä on tietysti ihan outo näkemys ihmisille, jotka kuseksivat suihkussa ollessaan ja uimahallin altaaseen

ja kuukuppia ei saa pestä lavuaarissa vaan vessanpöntössä? Entäs kun on käynyt vessassa, saako kädet pestä lavuaarissa - niissähän voi olla alapään eritteitä - vai pestäänkö nekin vessanpöntössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta on siteet?

Mä käytin aikani tampooneja,mutta siirryin siteisiin, koska siteet on vain mukavampia. Mua alkoi ällöttää tampooni sisällä, eikä se varmaan tee hyvää limakalvoille ja lisää riskiä saada tulehdus. Ei kiitos, nykyään siteet on tosi ohuita ja ilmavia.

Vierailija
44/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa lavuaarissa on hajulukko tai muu vastaava koukero, johon aina jää altaaseen kaadettua nestettä ja muuta jätettä (hiuksia, karvoja, limaa jne). Huonolla tuurilla se kuukupista kaadettu kuukautisveri saattaa jäädä siihen lukkoon päiväkausiksi, erityisesti jos ko. lavuaaria ei käytetä paljon ja mahdollinen jo olemassaoleva vesi pääsee tai on päässyt haihtumaan lukosta. Jokainen voi kuvitella millainen haju sieltä voi levitä...

Itse et ehkä kuukupin käyttäjänä ymmärrä, että se kuppi huuhdellaan tai pestään tyhjennyksen jälkeen (siinä samassa lavuaarissa) ja sen jälkeen pestän kädet. Joten kyllä sitä vettä lasketaan siihen päälle. Mä suihkutan usein käsisuihkulla sitä lavuaaria varmuuden vuoksi.

Vierailija
45/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukan langat voi tarttua tampoonin ja vetää ehkäisimen paikoiltaan = ei hyvä. Tästä syystä välttelen tamponin käyttöä, eikä sen puoleen ole kauheasti vuotoakaan enää.

Vierailija
46/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et ehkä kuukupin käyttäjänä ymmärrä

kun itse et käytä kuukuppia, et ehkä ymmärrä...

Vierailija
47/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierukan langat voi tarttua tampoonin ja vetää ehkäisimen paikoiltaan = ei hyvä. Tästä syystä välttelen tamponin käyttöä, eikä sen puoleen ole kauheasti vuotoakaan enää.

Vierailija
48/48 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku kompakysymys?

varmaan siksi, että kaikki eivät tampoonista tykkää tai eivät jonkun muun syyn takia voi niitä käyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi