Oon ollut tammikuun alusta dieetillä, tulos: -600g!
Voi perse sentään. Välillä lähti pari kiloa mutta tulivat sitten takaisin :/
Kommentit (6)
vain pizzaa, hamppareita ja linsaa?
Paljonko sinulla on sitten ylipainoa? Liputan edelleen pisteiden puolesta, helppoa ja tehokasta..kunhan vain noudattaa niitä. Silloin tällöin herkuttelu ei myöskään haittaa tahtia.
Ylipainoa mulla on 8-10kg. Ongelma on siinä, että heti kun tiedän olevani dieetillä, alkaa tekeen mieli sairaasti kaikkea hyvää. En syö makeaa enkä karkkia, vaan suolaisia herkkuja ja hiilareita liikaa...
Täytyy vissiin unohtaa tuo dieetti kokonaan ja keskittyä liikuntaan.
Ylipainoa mulla on 8-10kg. Ongelma on siinä, että heti kun tiedän olevani dieetillä, alkaa tekeen mieli sairaasti kaikkea hyvää. En syö makeaa enkä karkkia, vaan suolaisia herkkuja ja hiilareita liikaa...
Täytyy vissiin unohtaa tuo dieetti kokonaan ja keskittyä liikuntaan.
lisäksi lapsista muisto vyötäröllä.
En edes alkanut laihduttamaan ruuan avulla, ei siitä ole mitään hyötyä, kuitenkin jäisi ruma nahka.
Käyn 2-3 viikossa jumpassa ja salilla tämän lisäksi kävelen joka arki-ilta 40 min.
et ole ainoa.
Minulla paino on tippunut 4kk:ssa 3kg
Olen vähentänyt radikaalisti syömistä ja herkuttelua, liikuin 3kk 3-4krt/vko mutta ei tulosta.
Tänäänkin olen syönyt vain 100g turkkilaista jogurttia ja puoli desiä mansikoita aamupalaksi, lounaaksi pakasterasiallinen tonnikalasalaattia, päivälliseksi 150g pekoni-broilerikääröjä ja grillivihanneksia.
Aika tyypillinen menu minulle ja paino ei putoa... ylipainoa 5kg
Mä laihtuntut reilussa 2 kk 15 kg.