Kertokaas mulle, että jos naimisissa oleva mies pettää järjestelmällisesti
useamman vuoden toisen naisen kanssa, rakastaako se silloin aidosti vaimoaan? Kannattaako sellainen lurjus ottaa takaisin petoksen tultua ilmi, jos vannoo rakkauttaan?
Kommentit (14)
luotuja yksiavioisuuteen. Voi ihan oikeasti rakastaa kahta (tai useampaa) naista, tai omasta mielestään niin tekee.
ja sitten kun totuus paljastuu se vasta "avaa silmät" ja tajuaa kumman kanssa haluaa olla jos saa mahdollisuuuden. Voi myös ottaa opikseen tästä suhteesta ja lopettaa pettämisen.
Nim. kokemusta on
voiko rakastaa epäaidostikin. En oikein usko, että rakastaa.
kotiaan. Pettäjä ei rakasta ja varsinkaan kun kyseessä vuosien petos ja kaksinnaiminen. Kenkää moiselle paskalle... nussikoon vaikka puuta mutta tehköön itse kotityöt ja maksakoon lapsista elarit.
tai sitten on jotain muuta patologista taustalla.
Onko teillä ollut huono seksielämä tai muuten huonosti asiat? Riitaa? Voisiko tämä nainen olla pakopaikka?
kotiaan. Pettäjä ei rakasta ja varsinkaan kun kyseessä vuosien petos ja kaksinnaiminen. Kenkää moiselle paskalle... nussikoon vaikka puuta mutta tehköön itse kotityöt ja maksakoon lapsista elarit.
Mies on vastaavassa tilanteessa lurjus. Ei kuulosta ainakaan yhtä pahalta. Eikä kuulosta kommentitkaan yhtä pahalle.
nimim. en itse ole pettävää sorttia, mutta en pääse yli tästä mies/nais kaksinaismoralismista, joka on räikeämpää kuin koskaan oisin voinut kuvitellakaan
Tai nainen kahta miestä?
Kyllä kai tekin kaikki, joilla enemmän kuin yksi lapsi, rakastatte kaikkia lapsianne, yhtä paljon?
mutta pettäminen ja valehtelu satuttavat muita, joten pettäjä rakastanee eniten itseään ja kokee, että omat tarpeet ovat kanssaihmisten tarpeiden yläpuolella.
niin paljon kun vain voi. Ei vaan pysty parempaan.
jokaisen oma asia, mutta
Osa ihmisistä pystyy hyvinkin rakastamaan useampaakin, harmillista puolisoille kyllä.
Kaverini vanhemmat, mies on pitänyt sivusuhteita vissiin aina, osa on vaimon tiedossa, ja vain kerran on heidän suhde ollut lähellä päättymistä.
Mutta ei, naimisissa ovat edelleen, jo yli 60 vuotiaita, ja sama jatkuu.
kait ihmiset voi OMALLA tavallaan rakastaa vaikka 100 naista kun seksi pelaa.
Kysymys kuuluukin osaako mies rakentaa aviosuhdetta yhteen naiseen? Menneet vuodet kertoivat paljon.
Mies osaa ja on tottunut elämään kaksoiselämää. Miten ihmeessä sinä riittäisit tulevaisuudessa kun et riittänyt menneinäkään vuosina? Mitä arvoa on pettäjän vannomisella?
Kannattaa miettiä ja kovasti:)
koskaan.