Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisiko ongelmat ratkaistu jos kaikki masentuneet tekisivät itsemurhan?

Vierailija
11.05.2011 |

Mietin vaan tätä, kun niin kritisoidaan masentuneita ja sanotaan laiskoiksi ym. ja rikkaat ei halua nähdä heitä silmissään. Olisko maailma parempi paikka jos masentuneet älyäisi tehdä itsemurhan. Siinähän ei olisi omantunnontuskia tappamisesta kenelläkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo

Vierailija
2/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suru omaisen kuolemasta on eri asia kuin masennus sairautena. Ja vapautuneet terapiavarat voisi käyttää näiden hoitoon.

Olen itse entinen masentunut, ja työelämään ei näytä olevan mitään paluuta pitkän sairausloman jälkeen. Turhaa siis oli koko hoito, vaikka nyt terve olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut todella järkevä ratkaisu ja kaikille paras.

Vierailija
4/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kyllä kekii uusia ongelmia poistuneiden tilalle.

Vierailija
5/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurhaa niin kauhistellaan. Minusta se menee niin, että jos tuntuu, ettei jaksa enää niin oma elämä on oikeus lopettaa. Sillä ei enää ole väliä, elätkö parikymmentä vuotta tai muutaman vuoden lisää jos aurinkoa ei ole näkyvissä taivaanrannalla.

Tiedän erään tutun, kenen itsemurhan ymmärrän todella hyvin. Kun muut hurskasteli ja kauhisteli, minä olin toisaalta iloinen hänen ratkaisustaan. Hänen elämänsä oli aika kauheaa ja en usko, että se olisi helpottanut vuosien varrella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme