Pissahätä ja side?
Onko teillä koskaan ollut menkkojen aikana niin kamala pissahätä vaikka baarissa/kotimatkalla tms että on pakko ollu päästää pissaa vähän tai reilusti housuun samalla kun olette käyttäneet sidettä?
Mulla kävi kotimatkalla viime viikonloppuna niin, onneks vuokkosten isoin yöside kesti pienet lirut eikä päästänyt läpi niin selvisin. Kaupungissa kävelin ja oli paljon ihmisiä ympärillä niin ei päässyt puskaan.. :(
Kommentit (4)
Kaupungissa on aina paikkoja missä on vessa. Enkä sitäpaitsi käytä koskaan sidettä.
No kerran tai pari käynyt jotenkin noin. Toisella kerralla raflailtana pääs enempi ja side petti.
Joskus päässyt tooosi vähän ja side pitänyt. Yleensä ollut aina humalassa noina kertoina heh
että olisi pitänyt pissata housuun tai että olisi vahingossa lirahtanut. Vaikka joskus on ollut sellaisia tilainteita että on ollut niin kova hätä että ihan sattuu. Silti olen vaan pinnannut kunnes pääsen vessaan.
Mieluummin menen kyykkimään mitä pissin housuuni ja häpeän loppu illan ja haisen pissiltä ja olen pimppi jäässä