EU poistaa Suomelta SYRJÄSEUTULISÄT, silti tuettava Portugalia. Hyvä kirjoitus HS tänään
Vihreiden Cronbergilta Hesarissa hyvä kirjoitus tänään.
EU on poistamassa Suomen syrjäseutulisät. Ne tulisi neuvotteluissa kytkeä Portugliin, että jatkuvat ja Suomi tukee sitten Portugalia.
Kommentit (8)
Vihreiden Cronbergilta Hesarissa hyvä kirjoitus tänään. EU on poistamassa Suomen syrjäseutulisät. Ne tulisi neuvotteluissa kytkeä Portugliin, että jatkuvat ja Suomi tukee sitten Portugalia.
Tottakai syrjäseutulisät lähtevät jos Suomi lipeää tukirintamasta.
Ilmiselvää. Kaikkihan tuon tietävät.
Persut ne autioittavat syrjäseudut ja tuovat köyhyyden.
ensivuonna.
Niiden jatkamisen liittäminen Suomen portugalin tukeen olisi erittäin fiksua, mutta miksi Katainen on hiljaa????
Tottakai syrjäseutulisät lähtevät jos Suomi lipeää tukirintamasta.
Ilmiselvää. Kaikkihan tuon tietävät.
Vaikka syrjäseutujen autioituminen on alkanut jo aikaa sitten! Töitä on siirretty jo pidemmän aikaa etelä-Suomeen. Ja sinne ne nuoretkin menee niiden perässä.
Kuinka voi olla persujen syytä joku sellainen asia mikä on alkanut jo aikaisemmin?
EU sen tekee kera Kokoomuksen ihan itse. Ilman EU:ta voisimme itse kannatella ja tukea syrjäseutujamme, nyt lähetämme suuria jäsenrahoja Brysseliin, jotta sitä kautta sitten tuettaisiin niitä syrjäseutujamme. Hulluutta.
Syrjäseututuella moni asia itä- ja pohjoissuomessa on saatu kehitettyä ja tuki ollut tarpeen. EU meinaa lopettaa tuen Suomelta ensivuonna.
HS yleisönosastopalstalla tuo juttu. Cronberg on pitänyt laita-alueiden etuja ennenkin, oli huono pesti hallituksessa. Syrjäseutujen äänestäjät äänesti myös persuja joten nyt persut samaan vaatimukseen mukaan.
Portugalin lainatakuut tulee Suomelle jo edellisten sopimusten mukaan joten jotain Suomelle hyödyllistä kytkettävä edes siihen.
Kyllä Suomi on ihan itse poistanut syrjäseutulisät ainakin suomalaisilta palkansaajilta jo pari vuosikymmentä sitten.
Pitänee lukea nyt muutakin kuin aloitus, jotta minulle valkenee, mistä SYRJÄSEUTULISISTÄ on tällä kertaa kyse.
myös 2013 alkavalla rakennerahastokaudella.
Maatalouspolitiikka ja aluepolitiikka tavoitteita voisi edistää.
Tämänkaltaiset kaupat ovat arkea EUneuvotteluissa.
Cronberg on fiksu nainen.