Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina grillibileet, mitä ihmettä teen tarjottavaksi?

Vierailija
11.05.2011 |

JOkainen tuo grillattavaa, mutta toki itse teen sitten naopsteltavaa ja ehkä salaattia? Tulossa 14 aikuista ja bändin jäsenetkin pitäisi ruokkia, heitä 5 nuortamiestä. Ideoita? Budjetti ei ole hirmu suuri ja itse ajatteln väsätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilko ja sekoita tuorejuuston/mustapekan kanssa, lisää joukkoon vaikka kesäkurpitsaa tms ja laita nyytteinä grilliin tarjolle. Edullista :)

Vierailija
2/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisää kaivataan!

Olisiko mitään vihersalaatti ja jokin pastasalaatti, kinkku-ananaspiirakka. Tarvitseeko olla jotain makeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillatut hedelmät ja niiden kanssa jäätelöä?

Vierailija
4/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, kurkkua, minitomaatteja, oliiveja, fetajuustokuutioita jne laitat kaikki eri kuppeihin niin kaikki voivat kerata oman salaatin. Lisaksi sitten patonkia .

Voit vaikka sivella patongit oljyssa tai maustaa vaikka valkosipulivoilla ja lammittaa pikaisesti grilissa rapsakaksi.

Laitapa makeaksi grillattavaksi vaikka ananassiivuja tai vaikka vaahtokarkkitikkuja.

Vierailija
5/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainiosti grillatun lihan / kanan kanssa. Eli kermaviilipurkin + mangososepurkillisen ja ripaus curryä - voila...NAM. Ehkä tuplana tai triplana tämä kun iso jengi. Tätä olen jo 3 kesää aina tehnyt kun grillataan.

Vierailija
6/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainiosti grillatun lihan / kanan kanssa. Eli kermaviilipurkin + mangososepurkillisen ja ripaus curryä - voila...NAM. Ehkä tuplana tai triplana tämä kun iso jengi. Tätä olen jo 3 kesää aina tehnyt kun grillataan.

Tulee kai tähän muutakin maustetta? SUolaa?

Vierailija
7/7 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari salaattia riittää, ja patonkia. Esim. kreikkalainen salaatti ja varhaiskaalisalaatti. Varalta muutama makkarapaketti sitä bändiä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan