Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi meistä on tehnyt enemmän väärin?

Vierailija
11.05.2011 |

Mies vai minä

Miehen syntilista

-mies on aina ollut kylmä. Häneltä ei ole saanut tukea mihinkään suruunsa eikä ilojakaan ole voinut jakaa.

-Häneen ei ole voinut luottaa. Valehtelee isommissa ja pienemmissä asioissa. Ei kuulemma "uskalla" kertoa kun minä olen niin temperamenttinen.

-Sängyssä aika välinpitämätön toisen tarpeista.

-Ei juuri ostele lahjoja tms.

-Pitää ajatukset ominaan.

-En ole kokenut koskaan oloani rakastetuksi.

Vaiko minä

-Olen pettänyt miestäni yli 30 miehen kanssa. Oli jotenkin emotionaalinen tyhjiö.

-Olen herkkä suuttumaan, temperamenttinen, huudan, olen pirun ilkeäkielinen.

-Kaipaan ihmistä jakamaan asioita mutta kun en sitä saa, minusta tulee kamala.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan käyttänyt miehesi omaisuutta hyväksesi jollakin tavoin, kun edes olet miehesi kanssa, koska sinun kaltaisesi persoonallisuushäiriöiset tekevät niin!

Vapauta miehesi, jotta voi löytää terveen ihmisen itselleen puolisoksi. Sinä olet sairas!

Vierailija
2/21 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilot ja surut jaettiin. Myöhemmin koin samaa mitä ap koki. Etten saanut mitään mieheltäni. En tunteita tai ylimääräistä draamaa. Riidatkin mies otti leppoisesti ja antoi periksi. Hänestä se oli viisas joka lopetti riidan.

Nyt myöhemmin tajusin että lapsuuden perheeni oli hyvin poikkeuksellinen ja lukemattomien miesten joukosta (ja naisten) en ole löytänyt samalaista lämpöä. Suurin osa suomalaisista on tunnekylmiä ja elää jonkinlaisessa tyhjiössä.

Tämä on tunnekuolleiden maa. Seksi ja fyysinen läheisyys helpottaa, muttei korvaa sitä mitä minä ja ap haemme.

Uskon että sellainen mieskin on olemassa, mutta se on veljeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteella ole mahdollisuutta toimia. Mieti ja miettikää mitä parisuhteelta haluat ja haluatte ja sitten pariterapiaan asioita pohtimaan tai jos mies ei halua lähteä voit mennä yksinkin, että löydät vastauksen siihen, mitä elämältäsi ja parisuhteelta haluat.

Vierailija
4/21 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusimman Tiede-lehden artikkeli, jossa sanotaan mm. tämmöistä:

"...Epävarmuus toisen kiintymyksestä saa ihmisen joko hyökkäämään tai vetäytymään. Tutkimuksessa on huomattu, että naisen tyyliin kuuluu tavallisesti hyökkäys eli he alkavat protestoida ja arvostella puolisoa. Miehet taas vetäytyvät helpommin kuoreensa, joskin yksilöillä tyylit menevät toisinkin päin.

Kumpikaan menettelytapa ei tuota toivottua tulosta...

... pari vain etääntyy toisistaan. Kukapa haluaisi olla läheisessä suhteesa kriittisen ja moittivan tai välinpitämättömän vetäytyvän kumppanin kanssa..."

Vierailija
5/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetisti, mieti hieman mistä miehesi paska olo johtuu, varmasti on kuullut ja tietää, että olet silmitön huora. Jätä nyt se mies rauhaan ja annoi toiselle elämä, omasi onkin yhtä paskaa.

Vierailija
6/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan hukkaa miettia kumpi on kamalampi.

Kannattaisi ehka paneutua siihen miksi olette yhdessa, mita saatte toisiltanne, minkalaisen kuvan larisuhteesta annatte lapsillenne (jos teilla siis on lapsia), olisitteko mahdollisesti onnellisempia jos eroaisitte vai kannattaisiko menna pariterapiaan ja muuttaa jotain suhteessanne...

Vierailija
7/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emotionaalinen tyhjiö on loistava termi kun puhutaan huorasta :)

Sinulla on päässä vikaa eli hoitoon ja sitä ennen kerrot miehellesi kaikki sekoilusi ja annat hänelle mahdollisuuden valita. Hän voi vielä saada elämän ja kunnollisen naisen eikä mitään itsetunnotonta ja sairasta ressukkaa.

Vierailija
8/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheesi ei voi luottaa, mutta sinä olet pettänyt...?

Taitaa olla kuitenkin provo...

Vierailija
9/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen kylmyys jne ovat suojautumiskeinoja sinun ilkeyttäsi jne vastaan? Taidatte olla pahassa kierteessä, molemmat ehkä alun alkaenkin valinnut väärän kumppanin.

Vierailija
10/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tällaisen viestin laitoit? Miksi te olette yhdessä? Minusta ihan ensin pitää olla terveesti tyytyväinen itseensä ja omaan oloonsa, että voi olla parisuhteessa kunnolla. Tuossa asiassa olisi siis kait teillä molemmilla ongelmia. Sinä siellä kirjoittaja -ota oma elämä oikeasti tähdelliseksi asiaksi. Eroa jos eroat, älä vain roiku ja anna tilanteiden viedä. Tilanteiden vieminen tuli tuosta pettämisestä mieleen, miksi sekin on sitten jostain emotionaalisesta tyhjiöstä? Eikö, jos on napakka nainen, pettää jos pettää ja suhde kestää jos kestää. That's it! Tunteet omissa käsissä. Hyvin hämmentävää.

Jännä miten tuo huora -huutaminen heti alkoi. Hahhah... Naisen (ja parisuhteen) pitää olla vaan yhdenlainen ja jos myönnät pettäneesi MIEHESI (järkytysjärkytys) olet huora. Jos suhde ei toimi noin patologisesti, onko pettämiset niin pettämisiä? Ei tuosta tekstistä nimittäin sitä rakkautta hengi mistään kohdasta. Ei rakkautta ketään kohtaan.

Vierailija
11/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tällaisen viestin laitoit? Miksi te olette yhdessä? Minusta ihan ensin pitää olla terveesti tyytyväinen itseensä ja omaan oloonsa, että voi olla parisuhteessa kunnolla. Tuossa asiassa olisi siis kait teillä molemmilla ongelmia. Sinä siellä kirjoittaja -ota oma elämä oikeasti tähdelliseksi asiaksi. Eroa jos eroat, älä vain roiku ja anna tilanteiden viedä. Tilanteiden vieminen tuli tuosta pettämisestä mieleen, miksi sekin on sitten jostain emotionaalisesta tyhjiöstä? Eikö, jos on napakka nainen, pettää jos pettää ja suhde kestää jos kestää. That's it! Tunteet omissa käsissä. Hyvin hämmentävää.

Jännä miten tuo huora -huutaminen heti alkoi. Hahhah... Naisen (ja parisuhteen) pitää olla vaan yhdenlainen ja jos myönnät pettäneesi MIEHESI (järkytysjärkytys) olet huora. Jos suhde ei toimi noin patologisesti, onko pettämiset niin pettämisiä? Ei tuosta tekstistä nimittäin sitä rakkautta hengi mistään kohdasta. Ei rakkautta ketään kohtaan.

jos teeskentelee olevansa suhteessa ja nai yli 30 miehen kanssa. Jos olisi nainen eikä mikään huora niin olisi eronnut viimeistään numero 2 kohdalla. Tuossa on ihan satavarmasti raha eli nainen imee miestä kuiviin.

Vierailija
12/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti tuhonnut miehesi tämän loppuelämän ajaksi. Think about that, emotionaalinen tyhjiö.

Vierailija
13/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä olet kyllä psyykepotilas.

Vierailija
14/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän ihanaan elämään, miksi ihmeessä edes olette yhdessä?

Vierailija
15/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ruokitte noilla omilla huonoilla ominaisuuksillanne toistenne huonoimpia puolia. Siinä suhteessa olette mahdollisimman huonot kumppanit toisillenne kun saatte toisistanne esiin ne huonoimmat puolet. Meillä on mies aika samanlainen, myös minussa näitä huonoja puolia, mutta minä en ole pettänyt, mutta en olisi itsekkään ikinä uskonut että minäkin osaan ja pystyn olemaan niin ilkeä, mutta mies saa minussa sen aikaiseksi. Mekin olemme siis noidankehässä, tehdään ja sanotaan pahaa toinen toisillemme. Syy ja seuraus.

Vierailija
16/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytymään? Sillä kun saa ihmeitä aikaan!

Muuten en viitsi kommentoida listaasi on niin ala-arvoinen. Tiedätkö sanan häpeä?

Vierailija
17/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi vasta nyt vastaan. Jaa ei ole raha kuviossa, vaan ollaan saatu lapsia liian nuorina, en tiennyt kuka toinen on sen enempää kuin itsestänikään. Olen ajatellut miehen kylmyyden edessä, että minähän en parisuhteen pelkkiä huonoja puolia niele - jos en saa tukea, niin jatkanpa sitten sinkkuelämää, miehissä juoksemista. Ollaan eroamassa, minun aloitteestani, mies tietää osan sekoiluistani. Mietin vain, kumpi lopultakin on pahemmin satuttanut. Miksi se on automaattisesti se "huoraaja"? Miksei ihminen, joka jätti toisen parisuhteeseen täysin yksin?

Vierailija
18/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitaan, niinkuin on sovittu ja jos teillä on sovittu, että sinä jaat värkkiäsi ympäri kyliä, niin mikäs siinä. Ilmeisesti ette ole niin sopineet, vaan sinä olet itsetuntoasi paikateksesi tehnyt tätä(varmaan kiva maine sulla) ja sinä olet rikkonut teidän liittonne. Mahdatko olla kykenevä minkäänlaiseen parisuhteeseen ja millaisen mallin lapset sinusta tulevaisuudessa saavat??

Vierailija
19/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ostella, niin huh huh

miten te yleensä enää olette yhdessä?

vaikutat tosi kauheelta ihmiseltä

Vierailija
20/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei sydäntäänkään jaa minun kanssani? Voi olla kiva maine, minkäpä voin, rakastajat ovat pitäneet mua hengissä, en ole kuollut tylsyyteen ja tunteettomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi