Euroviisujen liveseuranta!!!
Kommentit (32)
on nätti biisi :)
Ärsyttääkö teitä tuo koko ajan haukkuva naisjuontaja?
ei keksi paljoa hyvää sanottavaa edes noista paremmista esityksistä. Todella negatiivinen. Jaanaa on ikävä.
mutta hei, eikö sen vähän kuulukin olla puolueellinen, selostaahan se näitä meille suomalaisille :)
Ihan hyvät jutut silläkin on. Mahtaa olla melko vaikea paikka astua Pelkosen saappaisiin, kun se oli niiiiin tykätty. Eikä sen jutut taas mun mielestä niin kaksiset olleet.
Tulee sellainen olo, että miksi hitossa katson, kun kaikki biisit on pelkkää paskaa jo juontajankin mielestä. Latistaa tunnelman täysin.
Oskarin veto meni hyvin, mutta ei ole musiikkia mun makuun. Toivottavasti torstaina on parempia esityksiä.
Euroviisuja joka vuosi, vaikka kappaleet ovat pelkkää paskaa joka vuosi ;-) ja siis ihan minun mielestäni.
Tulee sellainen olo, että miksi hitossa katson, kun kaikki biisit on pelkkää paskaa jo juontajankin mielestä. Latistaa tunnelman täysin.
Mielestäni todella surkea ääni, oikea raspikurkku.
Euroviisuja joka vuosi, vaikka kappaleet ovat pelkkää paskaa joka vuosi ;-) ja siis ihan minun mielestäni.
Mistä sitten valittais jos ei viisujen ennennäkemättömän huonosta tasosta...
Laulaminen vain meni ihan peffalleen.
mutta kuulostaa liikaa Coldplayn Yellow -kappaleelta.