Elämäni paras palkka tulossa perjantaina,
arvatkaapa paljonko tulee käteen?
-tv. sh, jolla kaikki ikälisät
Kommentit (21)
ja tosiaankin, olen onnesta soikeena, ikinä ei ole näin hyvin tullut. Johtunee tosin siitä, että tein kolme extra vuoroa toisella osastolla.
Jos vaan tekee töitä niin kyl rahaa saa. Itse olen lähihoitaja ja käyn töissä vain heittämässä keikkaa. Noin 4-6 vuoroa/kk ja rahaa tulee vähintään aina 1000 € (-verot)
on ollut 3100 e ennen veroja. Siinä oli tuplalistan lisät, koko pääsiäinen ja vappu.
Kätilö
onko se hyvä palkka? Kun mukana tosiaan vielä 3 extra vuoroa. Ei ole,
mutta hyvältä tuntuu edes joskus päästä yli 2000e.
hoitoalalla, niin miksi olet listalla? Heti kun alat tekee keikkitöitä niin saat lomarahat samantien palkan mukana ulos. Lisäksi sulle maksetaan tuntipalkkaa niin voit helposti laskea tasan kuinka paljon tienaat kuukaudessa.
Olen tehnyt 5 vuotta keikkalaisena hoitoalalla ja aina on rahaa tullut 2500- 3500 € kuukaudessa. Toki olen tehnyt töitä paljon, mut pidän kyl sit lomani ihan tasan sillon kun haluan ja kaikki pyhät saa olla kotona jos haluaa.
onko se hyvä palkka? Kun mukana tosiaan vielä 3 extra vuoroa. Ei ole,
mutta hyvältä tuntuu edes joskus päästä yli 2000e.
Eli monta työtuntia ja paljonko tulee yölisistä?
T. En tunne alaa/palkkausta
Tiedän kyllä tuon keikkapalkan, mutta eiköhän se tosiaankin loppupeleissä mene samoihin, kun nyt kerään niitä lomapäiviä itsellen`?
saa ehkä rahaa, mutta moni haluaa myös pysyvyyttä. Itsestäni ei olisi kiertelemään eri osastoja ja odottelemaan soittoja, joita ei ehkä sitten tulekaan. Sairaanhoitajaa en halua tehdä ja kätilönä keikat ovat tiukemmassa.
ohis
Yölisä tulee 22-07 väliseltä ajalta 20% korotus tuntipalkkaan
lähihoitajalla se on 40%
mulla meni sekaisin, kun aattelen aina, että se on 20 min/tunti.
Minä olen vasta sairaanhoitajaopiskelija eli teen sairaanhoitajan sijaisuutta. Saan tässä kuussa bruttona 3300 euroa. Siihen lisätään vielä tietysti lomarahat, koska olen tuntipalkkalainen.
Noh, itse valitset työsi.
Sitäpaitsi yölisä on 40%
Minä olen vasta sairaanhoitajaopiskelija eli teen sairaanhoitajan sijaisuutta. Saan tässä kuussa bruttona 3300 euroa. Siihen lisätään vielä tietysti lomarahat, koska olen tuntipalkkalainen.
Noh, itse valitset työsi.
Sitäpaitsi yölisä on 40%
Peruspalkka noin 2100, mikä on ihan normaali peruspalkka Helsingin ulkopuolella.
Minä voisin valita yliopistosairaalan tai sitten esim. terveyskeskuksen tältä paikkakunnalta työpaikakseni.
Valitsen toki yliopistosairaalaan, josta saan satoja euroja paremman palkan! Oma valinta.
vaan riippuu sopimuksesta. Yksityisen sos.palvelualan lähihoitajat saavat vain 30% yöstä.
tuuppa tänne periferiaan makselemaan asuntolainoja ja kasvattamaan liutaa lapsia, ei meillä keikkoja ihan elääkseen löydy.
Kyllä siinä arvostaa jo työn ennustettavuutta, jatkuvuutta ja lomia. Ja kuka jaksaa tehdä n. 30 vuotta keikkalaisen hommia, eiköhän se ole just enemmän opiskelijoiden hommia.
tuo 2100 peruspalkka, kaupungilla samoissa
Jo valmistuneilla kavereillani, jotka työskentelevät sairaalassa, on peruspalkka 2300 euroa. Kolmivuorotyössä siihen tulee tietysti lisät, jotka nostavat palkan sinne 3000 kieppeille.
Minulle tämä on ihan hyvä palkka valmistuneenakin.
Minä en asuisi missään periferiassa jos pitäisi aina valittaa palkkojen pienuudesta! Teillä on siellä sentään halvemmat asunnotkin.
Niinkuin sanoin, oma valinta.
menetän vain hermoni näihin ainaisiin palkkakeskusteluihin.
Minun mielestäni hoitajalla on ihan hyvä palkka. Työskentelin ennen toisella alalla ja tienasin 1000 euroa vähemmän kuukaudessa. Kaikki on niin suhteellista. Toki voisin ottaa palkkaa lisää vaikka kuinka paljon, mutta on tämä riittävää.
Harmi että ap ei voi tienata tuota enempään.
minä olin onnellinen tosta palkastani, ennenkuin sinä tulit soittamaan suutasi ja kehuskelemaan omilla valinnoillasi.
Ja hyvää yötä.
verojen jälkeen siis