Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni paras palkka tulossa perjantaina,

Vierailija
10.05.2011 |

arvatkaapa paljonko tulee käteen?

-tv. sh, jolla kaikki ikälisät

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verojen jälkeen siis

Vierailija
2/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaankin, olen onnesta soikeena, ikinä ei ole näin hyvin tullut. Johtunee tosin siitä, että tein kolme extra vuoroa toisella osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tekee töitä niin kyl rahaa saa. Itse olen lähihoitaja ja käyn töissä vain heittämässä keikkaa. Noin 4-6 vuoroa/kk ja rahaa tulee vähintään aina 1000 € (-verot)

Vierailija
4/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut 3100 e ennen veroja. Siinä oli tuplalistan lisät, koko pääsiäinen ja vappu.

Kätilö

Vierailija
5/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se hyvä palkka? Kun mukana tosiaan vielä 3 extra vuoroa. Ei ole,

mutta hyvältä tuntuu edes joskus päästä yli 2000e.

Vierailija
6/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoalalla, niin miksi olet listalla? Heti kun alat tekee keikkitöitä niin saat lomarahat samantien palkan mukana ulos. Lisäksi sulle maksetaan tuntipalkkaa niin voit helposti laskea tasan kuinka paljon tienaat kuukaudessa.

Olen tehnyt 5 vuotta keikkalaisena hoitoalalla ja aina on rahaa tullut 2500- 3500 € kuukaudessa. Toki olen tehnyt töitä paljon, mut pidän kyl sit lomani ihan tasan sillon kun haluan ja kaikki pyhät saa olla kotona jos haluaa.

Vierailija
7/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se hyvä palkka? Kun mukana tosiaan vielä 3 extra vuoroa. Ei ole,

mutta hyvältä tuntuu edes joskus päästä yli 2000e.

Eli monta työtuntia ja paljonko tulee yölisistä?

T. En tunne alaa/palkkausta

Vierailija
8/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä tuon keikkapalkan, mutta eiköhän se tosiaankin loppupeleissä mene samoihin, kun nyt kerään niitä lomapäiviä itsellen`?

Vierailija
9/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ehkä rahaa, mutta moni haluaa myös pysyvyyttä. Itsestäni ei olisi kiertelemään eri osastoja ja odottelemaan soittoja, joita ei ehkä sitten tulekaan. Sairaanhoitajaa en halua tehdä ja kätilönä keikat ovat tiukemmassa.

ohis

Vierailija
10/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölisä tulee 22-07 väliseltä ajalta 20% korotus tuntipalkkaan

lähihoitajalla se on 40%

Vierailija
11/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni sekaisin, kun aattelen aina, että se on 20 min/tunti.

Vierailija
12/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta sairaanhoitajaopiskelija eli teen sairaanhoitajan sijaisuutta. Saan tässä kuussa bruttona 3300 euroa. Siihen lisätään vielä tietysti lomarahat, koska olen tuntipalkkalainen.

Noh, itse valitset työsi.

Sitäpaitsi yölisä on 40%

Vierailija
13/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta sairaanhoitajaopiskelija eli teen sairaanhoitajan sijaisuutta. Saan tässä kuussa bruttona 3300 euroa. Siihen lisätään vielä tietysti lomarahat, koska olen tuntipalkkalainen.

Noh, itse valitset työsi.

Sitäpaitsi yölisä on 40%

Peruspalkka noin 2100, mikä on ihan normaali peruspalkka Helsingin ulkopuolella.

Vierailija
14/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin valita yliopistosairaalan tai sitten esim. terveyskeskuksen tältä paikkakunnalta työpaikakseni.

Valitsen toki yliopistosairaalaan, josta saan satoja euroja paremman palkan! Oma valinta.

Vierailija
15/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan riippuu sopimuksesta. Yksityisen sos.palvelualan lähihoitajat saavat vain 30% yöstä.

Vierailija
16/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuppa tänne periferiaan makselemaan asuntolainoja ja kasvattamaan liutaa lapsia, ei meillä keikkoja ihan elääkseen löydy.

Kyllä siinä arvostaa jo työn ennustettavuutta, jatkuvuutta ja lomia. Ja kuka jaksaa tehdä n. 30 vuotta keikkalaisen hommia, eiköhän se ole just enemmän opiskelijoiden hommia.

Vierailija
17/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 2100 peruspalkka, kaupungilla samoissa

Vierailija
18/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo valmistuneilla kavereillani, jotka työskentelevät sairaalassa, on peruspalkka 2300 euroa. Kolmivuorotyössä siihen tulee tietysti lisät, jotka nostavat palkan sinne 3000 kieppeille.

Minulle tämä on ihan hyvä palkka valmistuneenakin.

Minä en asuisi missään periferiassa jos pitäisi aina valittaa palkkojen pienuudesta! Teillä on siellä sentään halvemmat asunnotkin.

Niinkuin sanoin, oma valinta.

Vierailija
19/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetän vain hermoni näihin ainaisiin palkkakeskusteluihin.

Minun mielestäni hoitajalla on ihan hyvä palkka. Työskentelin ennen toisella alalla ja tienasin 1000 euroa vähemmän kuukaudessa. Kaikki on niin suhteellista. Toki voisin ottaa palkkaa lisää vaikka kuinka paljon, mutta on tämä riittävää.

Harmi että ap ei voi tienata tuota enempään.

Vierailija
20/21 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin onnellinen tosta palkastani, ennenkuin sinä tulit soittamaan suutasi ja kehuskelemaan omilla valinnoillasi.

Ja hyvää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi