Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan lopettanut pitkäaikaista aski päivässä tyyliin polttamista?

Vierailija
10.05.2011 |

Jos niin, miten? Jos ei nyt lasketa sitä, että kun tuli raskaaksi, ei enää polttanut, koska en mäkään niin tehnyt raskausaikana, koska se alkoi maistua niin kamalalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätin etten enää polta. Silloin polttanut 15v. Nyt polttamatta 13v. 3v meni "irti pääsyyn". Ei siis röökin röökii koko aikana.

Vierailija
2/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kamalan helppoa minulle, mutta psyykkasin itseni etten halua polttaa.

Lue stumppi.fi keskusteluja, sieltä saa paljon apua, myös harkintavaiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on ohjeistuksena, ettei saa lopettaa ennenkuin on lukenut kirjan loppuun ja ehdottomasti kielletään jatkamasta nikotiiniriippuvuutta millään nikotiinivalmisteilla. Eli kerrasta poikki pitäisi lopettaa ja sanoa itselleen joka kerta, kun tekee mieli tyyliin "ihanaa, olen vapaa"

nikotiiniriippuvuus menee ohitse 5 päivässä ja tupakanhimo kolmessa viikossa, jos mieltää ajatuksen?

Onko kukaan tämän kirjan avulla päässyt irti?

ap.

Vierailija
4/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT vetää muslimiköörin kanssa röökiä, se on naisellista ja seksikästä ja Ajatollah ja Ahmed tykkää. Alaselän tatska on myös ihqu. Anna palaa vaan jatkossakin.

Vierailija
5/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT vetää muslimiköörin kanssa röökiä, se on naisellista ja seksikästä ja Ajatollah ja Ahmed tykkää. Alaselän tatska on myös ihqu. Anna palaa vaan jatkossakin.

Jokin sua taitaa ---tuttaa??

Vierailija
6/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toinen aivan varmasti lopetti, koska on jo hautuumaalla ja oli polttamatta vuosikymmeniä sen jälkeen kun lopetti. Toisen lopettamisesta ei vielä voi ihan varma olla, kun on hengissä ja on joskus aikaisemminkin ollut melko pitkään polttamatta.

Vierailija
7/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jäin vähäksi aikaa siihenkin koukkuun ja purkan lopettaminen oli aluksi yhtä tuskaa kuin tupakankin. Ehkä siksi kirjan avulla voisi päästä kerralla irti?

Purkassa oli se hyvä puoli, että pääsi eroon tupakalla käymisen tavasta.

Kevät on minulle pahaa aikaa, koska aina tekisi mieli aloittaa uudelleen. Talvella kurjimpien ilmojen aikaan voisi olla helpoin päästä irti.

Vierailija
8/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syövästä oli se ratkaiseva hetki.

Nikorette purkka auttoi ja nyt 2v ilman tupakkaa.

Vierailija
9/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentänyt koko ajan vuosien kuluessa ajatuksella "polta joka toinen vain" tai "poltan vasta sitten kun todella tekee mieli".

Täyskieltäytyminen ei ole onnistunut, silloin ajattelen tupakkaa koko ajan, mutta olen jo vuosikausia pysynyt olemaan viihdetupakoija. Poltan 2-3 tupakkaa illanvietossa jos silloinkaan. Hermosavuja en tarvitse enää koskaan.

Vierailija
10/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttamatta olen ollut reilun vuoden.

Käytin apuna Champixia, reseptilääke.

Vierailija
11/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotaa olin polttanut, kun reilu 2 vuotta sitten lopetin. Käytin ensin laastaria ja sitten pastilleja, mutta en kauaa, kun laastarista tuli ihottuma ja pastillit kirveli kurkkua. Sit vaan tahdonvoimalla. Oli vaikeeta, noin 4 kuukautta oli yöunet surkeat ja pinna kireällä. En halua enää siihen toiste takaisin, joten olen pysynyt polttamatta.

Vierailija
12/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri totesi kurkku- ja suusyövän. Viimeisen poltti vrk ennen leikkausta.

Vierailija
13/13 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin polttanut 13v ja sen askin päivässä. Lopetin kun tulin raskaaksi. Sitten imetin melkein 2v ja sitten olin uudelleen raskaana. Kohta synnytän. Siihen sitten taas imetykset (jos tämän kanssa onnistuu yhtä hienosti/tarvitsee pitkän imetuksen) ja vasta sitten saa nähdä että alkaako tupakka himottaa kun "voisi" taas polttaa. En usko kyllä. Olen nyt sitten ollut kokonaan polttamatta melkein 3 ja puoli vuotta.