Ai Palstahullu on taas täällä.
No onneksi en muutenkaan ehdi olla täällä kovin kauaa. "Nauttikaa" te muut.
Kommentit (5)
Mikä on palstahullu? kertokaa se minulle
noita avauksia, joissa mainitaan ihmisiä nimeltä. Ja taitaa tuo lesbo-avauskin olla sen. Yleensä se aina haukkuu jotain "tuttuaan" niissä, tai vaihtoehtoisesti lääkäreitä.
että millainen ihminen se mahtaa olla. Ja sitäkin mietin, että vainoaakohan se näitä ihmisiä vain kirjoittelemalla netissä, vai onkohan se myös muuten riesa? Muistuu mieleen, kun joskus työskentelin yhden yksityisen terveyspalveluyrityksen puhelinvaihteessa, ja siellä oli joidekin lääkärien tiedoissa, että ei saa antaa aikaa henkilölle XX eikä jättää tältä henkilöltä soittopyyntöjä. Onkohan tää palstahullu just semmoinen? Ainakin on monesti haukkunut lääkäreitä täällä.
Tuntisi näitä ihmisiä, vaan on keksinyt omasta päästään.
Ihmetyttää kyllä, kun noista aineksista saisi ihan meheviäkin provoja aikaan, kunhan vähän panostaisi, ja jättäisi nimet pois. Tällöin emme tunnistaisi tyylistä, ja saattaisi useampi lukea ja muutkin vastata kuin hän itse.
Jaksan ihmetellä, mitä hän nykyisellään noista saa, jollei sitten palstakuuluisuus ja juuri tämän ketjun kaltaiset ketjut ole hänen päämääränsä:)
Tuntisi näitä ihmisiä, vaan on keksinyt omasta päästään.
Ihmetyttää kyllä, kun noista aineksista saisi ihan meheviäkin provoja aikaan, kunhan vähän panostaisi, ja jättäisi nimet pois. Tällöin emme tunnistaisi tyylistä, ja saattaisi useampi lukea ja muutkin vastata kuin hän itse.
Jaksan ihmetellä, mitä hän nykyisellään noista saa, jollei sitten palstakuuluisuus ja juuri tämän ketjun kaltaiset ketjut ole hänen päämääränsä:)
selvästi harhainen, mielisairas ihminen, ei sen motiivi ole mikään provosoppien keittäminen. Kunhan purkaa harhojaan.
on palstahullu? kertokaa se minulle