Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö mitkään lääkärit anna tyroksiinia edes kokeiluun vaikka arvot olisivat viitearvojen sisällä?

Vierailija
10.05.2011 |

Oireet puhuvat muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa paljon matalammat. Otettiinko sinulta molemmat näytteet? Ne pitäisi nimittäin verrata, koska toinen nostaa toista. Ja kerrottiinko sinulle lukemat?

Vierailija
2/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

endokrinologiaan, osaa katsoa kokonaisuutta. sain itse loistavaa palvelua Itäkeskuksen Diacorissa, Thyroxin aloitettiin TSH:n ollessa 5 ja t4v 14. Nyt olo on kuin uudella ihmisellä vuoden thyroxinia syötyäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TSH 1 ja ja T4V 26, oireet on kaikkineen, mutta ei noi arvot kovin pahat ole, mieluusti kokeilisin lääkitystä. Onko siitä edes haittaa?

Vierailija
4/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oireita oli niin lääkkeitä päätettiin kokeilla.

Vierailija
5/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuohon otat tyroksiinia, niin menet liikatoiminnan puolelle.

Se on totta, että toisilla meistä arvot pitää olla hyvin tarkat, eli voi olla sinnepäin, vaan tietyjjen arvojen sisällä. Minulla pitää olla tsh välillä 1-2, jotta voin hyvin.

Tätä annostusta kun on säädetty, niin olen mennyt alle 0,5 ja sitten olen ollut hermostunut kuin pieni pupu.

TSH 1 ja ja T4V 26, oireet on kaikkineen, mutta ei noi arvot kovin pahat ole, mieluusti kokeilisin lääkitystä. Onko siitä edes haittaa?

Vierailija
6/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihan on ihan ideaalit.

Vierailija
7/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet puhuvat muuta.

Vierailija
8/13 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi vaatia yhtä tarmokkaasti?

Vierailija
9/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkärin tulisi kokeilla thyroxin-lääkitystä,jos oireet ovat juuri sopivat. Pelkkä väsymys ei ole riittävä oire, vaan pitäisi olla muitakin oireita. Thyroxin 0,05mg päivässä 3 viikoksi kokeiluun.

Vierailija
10/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raja-arvojen tuntumassa molemmat lukemat lähes koko ajan, oireita koko ajan. Aikaisempi lääkäri oireiden perusteella keksi epäillä ja arvot mitattiin. Hänen mielestään oli perusteet tyroksiinilääkitykseen, jota söin puoli vuotta. Sitten vaihtui lääkäri joka tuijotti vain arvoja eikä resepti uusiutunut. Joten tässä sitten kärvistellään.

Vierailija
11/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kolmatta vuotta kärvistelen. Arvot lisäksi heittelevät ihan miten sattuu ja kilpirauhanen on tulehtunut jo kaksi kertaa, mutta mitään vikaa ei kuulemma ole...

Muuten vain uuvuttaa, paleltaa ihan horkassa koko ajan, en osaa keskittyä, paino nousee koko ajan, ennen rasvainen iho on kuiva korppu jne.

Vierailija
12/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse tyroksiinia pahentamaan sitä.

Vierailija
13/13 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaavat enemmänkin liikatoimintaan. Liikatoimintakin voi väsyttää, kun kaikki voimat menee kropan käydessä ylitoiminnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan