Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko joku täällä kauniita ja rohkeita?

Vierailija
10.05.2011 |

Onko Amber tullut takaisin?

Olen itse joskus katsonut paljonkin, mutta nyt ei ole pariin vuoteen tullut seurattua ja olen ihan pihalla. Äsken näin pätkän ja olen ihan varma että siinä oli Amber! Oliko oikeasti ja mite´n se tuli takaisin? En kyllä edes muista miten se sarjasta lähti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten sitä voi täällä katsella

Vierailija
2/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ja Amber ON TULLUT takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin kerran vilaukselta kun oikeesti olen noin kuukauden jäljessä sen katsomisessa mutta kaikki on nauhalla :) kivempi kattoo nauhotettuna niin pystyy kelaamaan tylsät kohdat.

Vierailija
4/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin kerran vilaukselta kun oikeesti olen noin kuukauden jäljessä sen katsomisessa mutta kaikki on nauhalla :) kivempi kattoo nauhotettuna niin pystyy kelaamaan tylsät kohdat.

kun enhän muuten olisi sitä edes tunnistanut. Nimeä en missään vaiheessa kuullut ja siksi kysyinkin oliko se todella Amber.

Miten ja mistä ihmeestä se tuli takaisin??

ap

Vierailija
5/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun enhän muuten olisi sitä edes tunnistanut. Nimeä en missään vaiheessa kuullut ja siksi kysyinkin oliko se todella Amber.

Miten ja mistä ihmeestä se tuli takaisin??

ap

Vierailija
6/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se amber on.

eilen katsoin ko. ohjelman, enkä mitään amberia nähnyt.

Vierailija
7/7 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu tyttö. Oli naimisissa Rickin kanssa, eli siis Brooken pojan. Saivat lapsenkin. Olivat kai 17-18v silloin vasta. Sisukas tyttö se oli, ja ihan seko.