Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon alkoholia käyttäville kysymys,

Vierailija
02.06.2011 |

paljonko menee viikossa ja kuinka monena päivänä tulee juotua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla toki vähemmän, pe-la enemmän. Melkoisen paljon, naiseksi etenkin. Nyt on vähän pakkovähennystä..ja meni tuossa muutama päivä kokonaan ilmankin, syystä. Tuskinpa kuitenkaan vaikuttaa käyttöön jatkossakaan....

Vierailija
2/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma huimia määriä. Esim. vappuna meni 0,7l suomiviinapullo, ja 9 lonkeroa ENNEN baariin lähtöä, baarissa jatkettiin siidereillä ja shoteilla. Enkä edes ollut mitenkään ihmeen kännissä, vähän nousi päähän ja tanssittiin ja pidettiiin hauskaa mutta ihan normaalisti kotiin löysin sammumatta ja oksentamatta. Mulle ei kuitenkaan ole mikään ongelma olla juomattakaan, eli hurjista määristä huolimatta en ainakaan koe olevani alkkis, juon vain kun joku pyytää seuraksi, jos ei ole seuraa niin ei mun tee edes mieli juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin, en vain olisi halunnut kertoa;-o. Viikolla vähimmillään 4 -6 pientä siideriä, kuten nyt, kun olen saikulla, muuten useimmiten 9. Viikonloppuisin jopa 18. En ikinä aloita ennen klo 18, koska mulla on aina paljon hommia ja tekemistä ja vasta kun olen saanut työt tehtyä, voin rentoutua..eli kuudesta-seitsemästä eteenpäin hörpin siinä 18, joskus vähän enemmänkin, siideriä.

Vierailija
4/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toleranssi on kasvanut huimasti: Pe-su, viinipänikkä ja litra kirkasta. Lisäksi viikolla

viiniä se 3l pakkaus.

Rahat menee ja terveys. Nyt olen maaliskuusta lähtien syönyt silloin tällöin antabusta, etten ainakaan viikolla dokaisi. Ompa "vahingossa" mennyt pari viikonloppuakin selvistäpäin. Ja ihan kivaa on ollut.

Mutta myönnän, että kännissäkin on kivaa.

Vierailija
5/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti 1-2 iltaa viikossa, 3-5 annosta illassa. Lomalla tulee juotua useammin ja muta ehkä pienempiä annnoksia.

Vierailija
6/11 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se oli vuosien harjoittelun tulos, sekä totuttu tapa että lopulta fyysinen riippuvuus. Nuorempana join suurempia määriä, mutta harvemmin,siis viikonloppuisin. Sitten kun alkoi arkikäyttö, määrät olivat pieniä; jokainen aloittaa ottamalla 1-2 juomaa illassa rentoutuakseen, sitten tarvitaankin 2-3 jne.

Yritin monesti lopettaa ja pidin pitkiäkin kuivia kausia. Sitä aikansa luulee voivansa palata kohtuukäyttöön, mutta se on yks kalja tai siideri tauon jälkeen, ja sitten ollaan taas lähtöruudussa.

Miten sain lopetettua? Antabuksen avulla.

Vierailija
7/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-8 olutta, viikonloppuina meni lauantaina 10-12 kaljaa kepeesti, kun aloitin jo puolilta päivin tissuttelun. Ja huom. noista määristä en tuntenut edes olevani humalassa, koska oli toleranssia.

Nykyään en juo lainkaan.

Vierailija
8/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan juoda 1-2 päivänä viikossa, jos kotona, niin vinkkupullo tai 4 olutta. Jos lähden ulos, niin juon yleensä paaaaljon... Tyyliin 4-6 olutta pohjiksi ja 3-5 tuoppia baarissa. :D

Vierailija
9/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon lisäksi. Jossain vaiheessa pullo viiniä ei enää riittänyt vaan ostin pikkupulloja kossua varmuuden vuoksi ja lopetin kokonaan juomisen kun viinin lisäksi siirryin 25 (?) cl kossupulloon. Seuraava vaihe olis varmasti ollut pullo kossua per päivä...

t. raitis alkkis (9v)

Vierailija
10/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 annosta alkoholia. Pitkään en juonut lainkaan, mutta nyt on tullut otettua kodin terassilla illalla "yömyssyksi" lasi tai pari viiniä. Yleensä pullo happanee ennen kuin saan sen kuitenkaan juotua, joten kohtuukäyttöä on.

Silloin kun olen "viihteellä" niin annokset ylittävät naisen suurkulutuksen kertarajat kirkkaasti. Yleensä menee meikatessa sidu tai lasi viiniä, sitten jossain illallisella tms. alkupaikassa pullo viiniä ja jälkkäriksi joku makea likööri tms. ja sitten iso siideri raikastukseksi. Siinä vaiheessa onkin jo meno päällä ja siitä sitten siirrytään drinkkien äärelle ja niitä kiskotaan ainakin 4 kpl. Eli aivan tajuttomat määrät annoksia. Onneksi käyn vain pari krt vuodessa kunnolla baarissa, eihän tätä kestä millään.

Vierailija
11/11 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-8 olutta, viikonloppuina meni lauantaina 10-12 kaljaa kepeesti, kun aloitin jo puolilta päivin tissuttelun. Ja huom. noista määristä en tuntenut edes olevani humalassa, koska oli toleranssia. Nykyään en juo lainkaan.