Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin pikkupojat hakevat tyttöämme JATKUVASTI ulos

Vierailija
10.05.2011 |

Vuotta nuorempia poikia, tyttöjä ei naapurustossa ole tuossa ikäluokassa. Ja eihän siinä mitään, mutta kun menee ihan mahdottomaksi riehumiseksi. Tyttömmekin on vauhdikas tapaus, mutta monesti toivoisin että leikkisi siskonsa kanssa, joka on samaa ikäluokkaa ja rauhallisempi.

Heti kun menevät pihalle, alkaa jommasta kummasta naapurista huutelu että Vilma tuu tänne, tai voinks mä tulle teille.

On niin tylyä sanoa että ei se nyt tule, jos pihalla ollaan. Eli emme voi olla koskaan perheen kesken, jos omassa pihassa aiomme olla. Aina on joku tulossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 6-vuotiaan tytön olisi hyvä oppia muutakin kuin poikien riehumisleikkejä.

ap

Vierailija
2/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt sitä kun koskaan ei voinut olla pihalla rauhassa oman perheen kesken.

Nyt onnistuu kun naapurit vähän kauempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienessä kylässä jossa naapurissa oli vain poikia. Olin vielä kovasti ujo tyttö lapsena, onneksi oli näitä riehuja poikia joiden kanssa leikittiin ihan oikeasti hyviäkin leikkejä iltamyöhään päivästä toiseen.

Aikanaan tuli sitten kaveripiiriin pari samanhenkistä tyttöä, mutta meillä oli aivan mahtava kaverpiiri vielä yläasteellekin siirryttäessä ja suurinosa näistä ihmisistä on jäänyt elämääni pysyvästi.

Vierailija
4/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis myymään tämän talon vaikka heti. Nyt muutti naapuriin vanhan pariskunnan tilalle yksi poikaperhe lisää. Siitä pitäen on hulabaloo ollut ihan mahdotonta. Ovelta kyllä käännyttelen näitä poikia sujuvasti, mutta pihassa on aika noloa sanoa että häivy me halutaan olla keskenään.

ap.

En kestänyt sitä kun koskaan ei voinut olla pihalla rauhassa oman perheen kesken.

Nyt onnistuu kun naapurit vähän kauempana.

Vierailija
5/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinpoika juoksi pihalle että voiko X tulla ulos. Ei voinut mutta niinhän siinä kävi että karkasi pojan pihalle ja jouduttiin hakeen pois.

Mun mielestä vanhemmatkin voisi sen verran katsoa että viikonloppuiltana ei juostais vastaan heti jos toiset on kotiutuneet jostain.

Vierailija
6/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja meidän talon pihalla on paljon kaikkea kivaa, leluja, leikkimökki, tramppa, keinut, hiekkis, liukumäki, jalkapallomaalit jne. Olisi kiva mennä pitkän työpäivän jälkeen ulos ilman että tarvitsee kaitsea lapsia mutta niitä kersoja tunkee joka puskan raosta toisten pihoilta meille leikkimään. Omat laposet toki tykkää mutta itse en jaksaisi aina katsoa niiden perään ja toimia erotuomarina vaikka lapsista pidänkin..ja kun niitä lapsia on naapurustossa paljon. Grillatessa tai silloin kun on vieraita en kyllä päästä naapurin lapsia meidän pihaan mutta sitten seisovat aidan takana kyselemässä mitä syötte? Kuka on kylässä? Koska voi tulla? No nyt aidataan piha kauttaaltaan ihan puuaidalla joka toivottavasti auttaa vähän, nykyään kun saattaa näitä pihavieraita tulla vaikka oltaisiin itse sisälläkin ja joudun sitten hätistelemään pois. Ja siis todellakin pidän lapsista mutta liika on liikaa.

Vierailija
7/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkseen kaitsee toisten lapsia.

Vierailija
8/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikit pysyisi ns.tolkun rajoissa, niin ok. Mutta eilenkin tyttärelläni oli neljän aikoihin jo hirveä migreeni, loppuilta meni oksentaessa ja hirveän päänsäryn kera. Juoksua pihalta toiselle, trampoliinilla hyppäämistä, pallon potkimista vesisotaa ja yleistä kaaosta.

Sitten kun menet sanomaan että get lost pliis, vaikka sen muotoilisi nätimminkin, on naapurit nokka solmussa.

ap.

työkseen kaitsee toisten lapsia.

Vierailija
9/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille ei saa edes puhua lauantai-iltaisin seitsemän aikaan...

Syytön se naapuri siihen on, jos SINUN lapsesi karkaa.

Naapurinpoika juoksi pihalle että voiko X tulla ulos. Ei voinut mutta niinhän siinä kävi että karkasi pojan pihalle ja jouduttiin hakeen pois. Mun mielestä vanhemmatkin voisi sen verran katsoa että viikonloppuiltana ei juostais vastaan heti jos toiset on kotiutuneet jostain.

Vierailija
10/10 |
10.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn siksi, että meidän naapureiden lapsista tytöt riehuu siinä kuin pojatkin. Lisäksi tytöt kerjää karkkia pieniltä lapsilta tyyliin: saat tämän lelun ja pääset meidän leikkiin jos haet sisältä karkkia tms. Ja tähän on syyllistynyt useampi tyttö iältään 4-5v. Pojista kukaan ei ole tehnyt vastaavaa.

Me ollaan kyllä sanottu välillä, että jos riehuminen ei rauhoitu, pitää kavereiden mennä kotiin. Olen myös olettanut että naapurit passittaa meidän lapset kotiin jos mökää liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi