Keskeytetäänkö komentosarja? Se hidastaa koneen toimintaa.
Kyllä Ei
Mitä ihmettä? Tuollainen viesti tuli kun avasin koneen ja tulin palstalle?!? Vastasin kyllä tai ei, mitään ei tapahtunut ja jouduin sammuttamaan ie:n tuolta alavalikosta.
Kommentit (11)
on väen vängällä käyttää jotain antiikkista ie:tä?
Ja piti sammuttaa napista virrat pois.
eiköhän sitä syytä vois etsiä palstauudistuksesta, kun ei aiemmin ole tuollaista ollut?
eiköhän sitä syytä vois etsiä palstauudistuksesta, kun ei aiemmin ole tuollaista ollut?
mutta ei mulla eikä monella muullakaan ole mitään ongelmia ollut koko päivänä. Joten onko pakko käyttää jotain antiikkista ie:tä, joka ei pysy mukana pienissäkään muutoksissa?
eli olisiko IE siis parempi???
eli olisiko IE siis parempi???
tosi kivoja aina nää uudistukset:p
Kun viestiketju kasvaa, niin noiden namiskoiden latailu joka väliin keeeestääää...
Se on se "komentosarja", ja riippuu (ilmeisesti) yhteyden nopeudesta tai jostain, miten pahasti alkaa tökkiä. Firefoxissa saa napit pois jollain adblockerilla, etsikää viesti jostain alempaa.
On hiano uudistus joo. Mä en ainakaan voi tällä hetkellä avata yhtään ketjua, jossa on enemmän kuin parikymmentä viestiä :C
Ne Facebookin muodikkaat "gallupit" muuten aiheuttaa mulla samaa.
Kun viestiketju kasvaa, niin noiden namiskoiden latailu joka väliin keeeestääää... Se on se "komentosarja", ja riippuu (ilmeisesti) yhteyden nopeudesta tai jostain, miten pahasti alkaa tökkiä. Firefoxissa saa napit pois jollain adblockerilla, etsikää viesti jostain alempaa. On hiano uudistus joo. Mä en ainakaan voi tällä hetkellä avata yhtään ketjua, jossa on enemmän kuin parikymmentä viestiä :C Ne Facebookin muodikkaat "gallupit" muuten aiheuttaa mulla samaa.
Mä käyn aina väliin kurkkaamassa, josko nuo namiskat olis otettu pois. Ei ole :(. En mä kauaa käy. Täytyy sitten palstailla muualla, jos nuo pysyvästi tuli. Ei mun kone toimi - ja mun mielestäni on perseestä, jos sivut tehdään niin huonoiksi ja hitaiksi, että käyttäjien koneet tilttaa :(
En mä ala selaimia ja muita ohjelmistoja vaihtamaan palstailun takia. Helpompi sitten vaihtaa palstaa :)
Pääsen enää kännykällä vilkaisemaan onko tilanne muuttunut, ei näköjään. Enkä tosiaan tämän palstan takia ala vaihtamaan selainta. Vaikka se olisikin "antiikkia", ja jotain coolia mammaa nolottaisi sitä käyttää. Säästyypähän noilta ilkeiltä ihmisiltä kun ei tule palstalle enää ollenkaan.
jumittaa koko koneen, vastasi kyllä tai ei.