Onko liikaa vaadittu, että mies antaisi kunnon kyydit?
Elämässäni on ollut jos jonkinlaista miestä, hidasta, nopeaa, kovaa, puolikovaa, laihaa, lihavaa, nuorta, vanhaa.. Vain yksi on ollut sellainen, joka
* todella nauttii naisen nuolemisesta ja nautinnosta
* rakastaa pillunesteitä
* antaa naiselle vapauden olla vain ja nauttia
* tietää, millä orgasmia pitkitetään ja pitkitetään...
* kaiken kaikkiaan: tuntee naisen seksuaalisen puolen kuin omat taskunsa.
Mistä sellaisen miehen löytää? Ikää on jo 40v ja aina vaan kaipailen aktiivista, asiansa osaavaa miestä petipuuhiin. Omastakaan ei sellaista voi "kouluttaa" kun on sitä tyyppiä, jota yökkäilyttää veren näkeminenkin - saati haju. Selvästi ei myöskään rakasta suuseksiä eikä halua siinä kehittyä :(
Mitä te muut aktiiviset naiset teette? Tyydyttekö osaanne ja hoitelette itsenne kun kaipaatte kunnon orgasmia vai mitä..? Onko liikaa vaadittu, että saisi sellaista miestä, joka hoitaa hommansa ja naisensa niin, että nainen tietää saaneensa? Itse kyllä mielelläni hoitelen miehen ja paneudun hänen nautintoonsa, mutta hän ei tunnu käsittävän sitä, että joskus minäkin haluaisin samaa.. ja että naiselle toimii eri asiat kuin miehelle.
t. Aktiivinen Nainen, joka saa liian harvoin
Kommentit (22)
kärsimystä vai rakkautta. kirjoitti:
Huhhuh, täällä se akka tuulettaa. Voisit tuulettaa myös joskus sitä alapäätäsikin niin ei haisisi aina niin pahalle. Ja kyllä, rouva pyytää nuolemaan pesemätöntä menkka toosaa, siinä menee mun raja. Olen sanonut ja sanon edelleen: voit mennä sen fetissisi suorittaan ihan vapaasti toisen miehen kanssa, et ole vaan halukasta löytänyt tai et ole kehdannut kysyä keltään. Sama ongelma ollut viimeiset vuodet, myötä ja vastamäessä.. jne. Mutta tässä menee raja, ei se pappi mitään näistä jutuista puhunut.
Tämä on varmaan kymmenes palsta mille hän avautuu ongelmastaan kun minä en anna suuseksiä, mutta todellisuus on hieman toinen.
Joten taas jälleen kerran:
-älä jätä pesuja menkkojen aikana / jälkeen tekemättä.
-voit myös hoitaa fetissisi muualla.
-lopullinen ero
Toivottavasti tää pariskunta on jo eronnut.
Ööö, siis joku haluaa että mies nuolee menkkojen aikaan?
Olen itsekin nainen ja en voi käsittää. Verta kuilleita kudospalasia. Ja siitä miehen pitäisi olla innostunut? Eikö tossa ole jo joku terveysvaikutuskin. Eihän jotain kuollutta kohdun pintakudosta ole tehty imuteltavaksi. Yök.
Tää on jonkin sortin erikoinen fetissi.
Oikeampi aloitus olisi ollut: mies ei halua toteuttaa fetissiäni.