kotiprostituutio
En ainakaan minä eikä kukaan kaverikaan ole kuullut miehestä joka voisi sanoa naiselleen että imuroi olohuone ja pese keittiön lattia niin voit saada jortikkaa.
Päinvastoin naisilla on todella usein kaikenlaisia odotuksia/vaatimuksia ja jos niitä ei täytä niin turha yrittääkkän.
Mielestäni se on kauppaa tavarasta.
Olettekos samaa mieltä ?
Kommentit (25)
Meillä on vaimo laittanut painorajan minulle, jonka alle pitää päästä, että saan kunnon seksiä.
Peruspanoa saan sitten sillon tällön muutenkin. Mutta hyvään seksiin on asetettu painoraja. Enään 7kiloa pudotettavana niin kassit tyhjenee.
:)
Tuollainen on mitä kannustavin laihdutuksen motivaattori. Oikeastaan hänellä on siihen oikeuskin, mikäli olet syönyt itsesi tuollaiseksi suhteenne aikana. Tsemppiä laihikselle!
Kannustavaa ja samalla ahdistavaa. Sääli ettei tuo toimi toistepäin, kun naisille ei seksi ole mitenkään tärkeää.
Ainahan me miehet voidaan pihdata ja kiristää kotitöillä! ;)
"Siis vuokran omavastuut?????!!!!!! Loisit siis itse sohvalla, kun ukkosi painaa töissä, eikä ole edes kirjoilla samassa osoitteessa. Laitatte miehesi rahoista säästöön, eli rahaa riittäisi itsekkin maksaa koko vuokra, mutta ei vaan kiinnosta. Korjaa ihmeessä jos olen väärässä, itsekkin haluaisin tuollaisen omavastuu systeemin!
Kotiprostituution lisäksi harrastat ehkäpä vielä yhteiskuntaprostituutiota?"
Omavastuu on siis se, joka jää asumistuen jälkeen maksettavaksi. Mies käy töissä mutta ei tienaa kamalasti, siksi saamme tuota tukea. Asumme yhdessä, josset sitä jo aiemmin tajunnut... Minä olen kotona lapsen kanssa, en tod. loisi!
Ihan ihme päätelmiä sait vedettyä hatustasi :D.
Jos ajattelee normaali naisen käyttäytymistä pikkutytöstä saakka, niin heitähän kiinnostaa se Formula-kuski tai jääkiekkoilija, koska niillä voi olla jonain päivänä rahaa. Osa rakastuu rokkaripoikaan, toivoen, että hän lyö itsensä joskus läpi ja saa paljon rahaa. Selittäkääpä jotenkin muuten jääkiekkopelaajien missivaimot, kun useammilla pelaajilla suu suoltaa vähintään kummallista ja yksipuolista juttua, ei ne naiset ainakaan älykkyyteen rakastu. Joskus sattuu niin, että nainen rakastuu tosi luuseriin, mutta se johtuu pelkästään äidinvaistoista.Parisuhde on aina kahden kauppa, perusnainen joutuu yleensä tyytymään perusmieheen, missinaamalla saa sitten jo varakkaamman miehen. Jos omalla miehellä ei ole paljon rahaa, niin koitetaan kauppatavaralla sitten saada mahdollisimman hyvä palvelu!
No voihan olla, että jos omistaa missinaaman, ei avuja sitten siellä naaman takana ole niin paljoa, että sillä voisi järjestää riittävää toimeentuloa ja sen vuoksi sitten hakeudutaan rahakkaita lajeja pelaavien miesten seuraan. Jos taas älyä on naiselle siunaantunut, ei pitkäveteinen ilmaveivaaja kiinnosta.
Meillä ainankin on sen verran erilainen libido, että siksi minä olen se, joka suostuu vaikkei niin panettaisikaan (joskus panettaakin, lähinnä muutaman päivän ajan kuukaudessa). Ja mies jää joskus ilman, vaikka haluaisi. Nettona seksiä on pari kertaa viikossa.
Kotitöillä ei tähän ole mitään yhteyttä. Minä hoidan kodin pääasiallisesti, mutta mies tekee muuta, jota vanhassa remontoitavassa talossa riittää. Lapsia hoidetaan yhdessä, sen mukaan kumpi on paikalla, kun tarvitaan jotain.
En tiedä sitten, jos mies olisi itsekäs sohvamato. Ehkä sitä seksiäkään ei niin tekisi mieli? Meillä kun kumpikaan ei kehtaa lojua toimettomna, jos toisella on kiirettä talouden perusylläpidon kanssa...
Kannustavaa ja samalla ahdistavaa. Sääli ettei tuo toimi toistepäin, kun naisille ei seksi ole mitenkään tärkeää.