Käykö teillä usein niin että kumpikaan ei saa orgasmia?
Mitä silloin teette ? Lopetatteko vain seksin tylysti kesken vai mitä?
Todella kiusallinen tilanne kun on hyvää seksiä mutta tuntuu orgasmi jäävän siihen huipulle niin ettei pääse yli siitä. Hyvin usein käy näin juuri kostean juhlimisillan jälkeen sievässä humalassa ja silloin ei nalli irtoa mieheltäkään . Vielä jos mies ei tule millään niin tulee jotenkin olo että lopettaisi seksin kesken kun yleensä meillä seksi päättyy miehen orgasmiin mutta paikathan siinä väsyy ja alkaa molempia kyllästyttää. Naisenahan voi aina feikata orgasmin
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:17"]
Todella kiusallinen tilanne kun on hyvää seksiä mutta tuntuu orgasmi jäävän siihen huipulle niin ettei pääse yli siitä. Hyvin usein käy näin juuri kostean juhlimisillan jälkeen sievässä humalassa ja silloin ei nalli irtoa mieheltäkään . Vielä jos mies ei tule millään niin tulee jotenkin olo että lopettaisi seksin kesken kun yleensä meillä seksi päättyy miehen orgasmiin mutta paikathan siinä väsyy ja alkaa molempia kyllästyttää. Naisenahan voi aina feikata orgasmin
[/quote]
Olen vastaavassa tilanteessa feikannut joskus orgasmin jotta naisella ei alkaisi kaduttaa se ettei saanut minua tulemaan mutta ongelmana hommassa onkin se kun ei tule spermaa.
[/quote]
toki voi saada orgasmin myös ilman siemensyöksyä mutta ei se varmasti menisi läpi joka kerta
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:05"]Miten voi olla, että mies ei saa?
[/quote] esim. väljän tavaran takia. Itselläni käy usein niin.
Ei mikään ongelma. Seksi tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin. Kyllä sitä voi vaan lopettaa, ettei nyt vaan onnistu se orgasmi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 19:05"]
Miten voi olla, että mies ei saa?
[/quote]
Aivan samalla tavoin kuin naisellakin kyllä ne olotilat vaikutta. Väsyneenä ja stressaantuneena käy usein niin että saa todella painaa menemään että laukeaa ja itsellä humalassa aina ollut ongelma ettei tule millään
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:34"]
[/quote]
Aivan samalla tavoin kuin naisellakin kyllä ne olotilat vaikutta. Väsyneenä ja stressaantuneena käy usein niin että saa todella painaa menemään että laukeaa ja itsellä humalassa aina ollut ongelma ettei tule millään
[/quote]
Uskomatonta. Olen luullut, että miehet saa aina.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
Uskomatonta. Olen luullut, että miehet saa aina.
[/quote] Se onkin aika uskomatonta. En olisi ikinä uskonut, että pillu voi muuttua niin paljon synnytyksessä.
Ei sitä loputtomiin tarvitse jyystää. Lopetatte vain siihe, hellitte toisianne ja sanotte hyvää yötä? Meillä ainakin käy noin silloin tällöin.
On yli 40 vuoden aikana joitakin kertoa ollut että mies ei ole saanut orgasmia, syitä on tietysti ollut useita.
Erinäköisiä keskeytyksiä, ja joskus on riittänyt se että nainen on saanut orgasmin, onhan seksi mukavaa vaikka ei saa. On sitä joskus pidetty pitkiä yli puolen tunnin nautintoja, mutta ei kumpikaan ole päässyt loppuun asti.
Jos mies liikkuu ja nainen on enemmän paikallaan, se auttaa kyllä usein siihen että mies tulee ennen naista.
Ei käy usein. 20 vuotta kestäneen suhteen aikana ehkä kerran ja sekin johtui humalatilasta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 17:17"]
[/quote]
Olen vastaavassa tilanteessa feikannut joskus orgasmin jotta naisella ei alkaisi kaduttaa se ettei saanut minua tulemaan mutta ongelmana hommassa onkin se kun ei tule spermaa.