Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kotiprostituutio

Vierailija
08.05.2011 |

En ainakaan minä eikä kukaan kaverikaan ole kuullut miehestä joka voisi sanoa naiselleen että imuroi olohuone ja pese keittiön lattia niin voit saada jortikkaa.

Päinvastoin naisilla on todella usein kaikenlaisia odotuksia/vaatimuksia ja jos niitä ei täytä niin turha yrittääkkän.

Mielestäni se on kauppaa tavarasta.

Olettekos samaa mieltä ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan odottavat itsestään selvänä että nainen tekee kaiken pyytämättäkin.

kokeilkaapa vaimot joskus jättää kaikki kotihommat ruuanlaitosta ja kaupassa käymisestä lähtien siivoamiseen pyykkäämiseen ja lasten ja eläinten hoitoon miehen kontolle ja sitten mankumaan seksiä kun se puolikuolleena viimein kaatuu vuoteeseen, siinä kyllä innokkainkin ori kuohiintuu

Vierailija
2/25 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

No monessako perheessä tämä lause voisi herättää muuta kuin naurua? Ihan vaikka johtuen keskivertoperheen työnjaosta jossa imurointi kuuluu usein ainakin osittain vaimon työlistaan. Tai siitä syystä että kaipa mieskin pyörittelisi silmiä jos vaimo vakavana tokaisisi että imuroi niin annan pillua.

Tää sopisi varmaan lähinnä jokin sisäkkö-leikkiin?

(Ja eikös miehillä ole aika liuta vaatimuksia mitä vaimon pitää täyttää naisen eri rooleissa että häntä voi pitää haluttavana?)

N25 -pistää miniminiessun päälle-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä eikä kukaan kaverikaan ole kuullut miehestä joka voisi sanoa naiselleen että imuroi olohuone ja pese keittiön lattia niin voit saada jortikkaa.

Päinvastoin naisilla on todella usein kaikenlaisia odotuksia/vaatimuksia ja jos niitä ei täytä niin turha yrittääkkän.

Olettekos samaa mieltä ?

Ystävälläni oli tapana sanoa, että kaikki naiset ovat huoria, mutta suoraan kadulta ostettavat tulevat loppupeleissä halvemmaksi.

Jos ajattelee normaali naisen käyttäytymistä pikkutytöstä saakka, niin heitähän kiinnostaa se Formula-kuski tai jääkiekkoilija, koska niillä voi olla jonain päivänä rahaa. Osa rakastuu rokkaripoikaan, toivoen, että hän lyö itsensä joskus läpi ja saa paljon rahaa. Selittäkääpä jotenkin muuten jääkiekkopelaajien missivaimot, kun useammilla pelaajilla suu suoltaa vähintään kummallista ja yksipuolista juttua, ei ne naiset ainakaan älykkyyteen rakastu. Joskus sattuu niin, että nainen rakastuu tosi luuseriin, mutta se johtuu pelkästään äidinvaistoista.

Eihän tästä voi heitä syyttää, sillä luonto loi heidät sellaiseksi. Mieli vain hakee koko ajan itselleen ja niille jälkeläisilleen mahdollisimman helppoa elämää. Parisuhde on aina kahden kauppa, perusnainen joutuu yleensä tyytymään perusmieheen, missinaamalla saa sitten jo varakkaamman miehen. Jos omalla miehellä ei ole paljon rahaa, niin koitetaan kauppatavaralla sitten saada mahdollisimman hyvä palvelu!

Vierailija
4/25 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eletään niin sanotussa hyvinvointi yhteiskunnassa minkä jokainen tietää vain jokaisen valtion mainoslauseeksi niin tämmöinen kilpailuhenkinen rahaan perustuva yhteiskunta kasvattaa poikkeuksetta ihmisiä joilla on ongelmia rakentaa aito parisuhde jossa oikeasti tsempataan ja rakastetaan ja tehdään ilman vastavelvoitetta. Täydellistä tasapainoa ei ole koskaan vaan aina jompikumpi tekee hieman enemmän tai vähemmän tai jopa suurimman osan. Se miten se vaikuttaa parisuhteeseen ja kummankin psyykkeeseen määritteleekin miten suhde toimii.

Yksinkertainen asia josta voi keskustella ja purkaa tuntoja toiselle. Insinööri/ekonomi tyyliin voi pari sitten tehdä kaikenlaisia listoja mistä näkee suoraan mitä kukin tekee ja vertailla meneekö käsitykset yksiin. Näistä on helppo sitten sopia kun on mustaa valkoisella.

Seksi on yleensä yksi tärkeimpiä parisuhteen osa-alueita ja nykypäivän ihmiset ovat tottuneet käymään kauppaa kaikesta. Nainen käyttää kyllä tavaraansa (lue pillua, tämä sanavalinta vain tämän aiheen vuoksi) huoletta parisuhteessa kaupankäyntiin. Usein tiedostamatta ja joskus aivan tietoisesti. Näin ainakin meillä, luvataan suoraan että menetkö tekemään sen asian niin keretään sitten vetämään pikaiset. Ei tuossa nyt ole enää mitään epäselvää. Täytyy kyllä itsekin kokeilla samaa joskus, epäilen ettei toimi tässä suhteessa jossa minä olen se akiivisempi touhuaja myös kodinhoidossa. Onneksi tuo on kuitenkin harvinaista sillä rupeaisi syömään äijää kun kiihottavampaa on kun nainen tulee himokkaana ja pyyteettömästi pyytämään kyrpää. :-)

Lapsethan äkkiä oppii aikuisilta nämä mallit kun katselevat ja kuuntelevat vanhempien keskusteluita ja tappeluita kotitöistä. Ei ole vaikea arvata että se vaikuttaa myöskin heidän seksuaalisuuteen ja parisuhteisiin aikuisiällä.

Vierailija
5/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän muistelee vanhoja suhteita, niin tussukaupaksihan se aina on pitkän päälle mennyt.

Vastikkeet eivät vaan ole tehonneet kovin pitkään, vaan on aina keksitty jotain uutta.

Vierailija
6/25 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi olen helpommin viekoteltavissa, jos mies esim. siivoaa joskus puolestani ja hoitaa lasta ilman pyyntöä ;).

Vierailija
7/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se kauppa käy. Sekoitetaan vielä lapsetkin mukaan kaupankäyntiin.

Vierailija
8/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi olen helpommin viekoteltavissa, jos mies esim. siivoaa joskus puolestani ja hoitaa lasta ilman pyyntöä ;).

Tämän tytön vastaus lähti tunteella sen enempää miettimättä, mukavaa saada sinultakin vahvistus näihin meidän kaksilahkeisten pohdintoihin.

Onko kaikilla synnyttäneillä niin, että ensimmäisen lapsen jälkeen kiihottaa ainoastaan raha ja teot? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ilman lapsia 5:n vuoden pituisetkin parisuhteetkin saattavat toimia seksin suhteen ihan tyydyttävällä tavalla, mutta oliko niissä suhteissa edelleen se "koukutus" vaihe meneillään?

Tuosta koukuttamisesta tulee mieleen nuo juuri eronneiden naisten laihdutuskuurit, jotka onnistuvat lähes poikkeuksetta hyvällä menestyksellä. Johtuuko tämä kummallinen juttu vain ja ainoastaan jaksamisesta, kun eronnut ihminen jaksaa paremmin pitää itsetään huolta, lapsien ollessa välillä kotoa pois? Totuushan on, että kaupankäyntiväline pitää saada taas uudelleen kuntoon, jotta nainen saisi tulevaisuudessa mahdollisimman hyvän miehen ja helpon elämän. Vanhan ukon kanssa ei niin väliä, jos se kerran pysyy siinä vierellä muutenkin, läskeistä välittämättä.

Vierailija
9/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tuossa vaiheessa olla siitä, että mies ei hoida omaa osaansa yhteisessä kodissa. Missä on sanottu, että vain toinen hoitaa kodin ja lasten asiat, kun miehen kanssa yhteen muuttaa ? Ei missään ! Onneksi tunnen tällaisia miehiä vähän. Kasvatan kyllä omani kunnioittamaan yhteistä elämää ja hoitamaan yhdessä kodin & lapset.

Vierailija
10/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täällä on varmaan tosimiehiä, meillä minä siivoan ja imuroin, mutta ikkunoita en pese. Kyllä jos on yhteinen koti niin työtkin pitää jakaa tasavertaisesti. Uskoisin että meillä on se juttu justiinsa että toinen antaa ja toinen saa meinaan petipuuhissa. Vaimoni on auttanut minua monissa "miesten" asioissa, esimerkiksi auton renkaitten vaihdoissa, ja koti remonteissa jne jne. M45

Vierailija
11/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on täys kusipää kun ei hoida hommiaan kotona, mutta silti kelpaa olla suhteessa kun mies maksaa menot. Se vasta hyvä diili onkin viedä rahat ja ei ees tartte antaa.

Vierailija
12/25 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän yhteisasuminen tulee monesti edullisemmaksi molemmille ja voi asua isommassa.

Onhan se sääli että naiset alentuu monesti tuohon kaupankäyntiin, myös oma naiseni. Sehän menee niin että nainen on muuten liian väsynyt harrastamaan seksiä ellei mies tee vähän ekstraa. Se on yleensä juuri romanttinen ele eli illallinen kotona tai ravintolassa, kotona hoitaa lapsia ja viedä niitä jonnekin että äiti saa omaa laatuaikaa, siivota vähän enemmän, tiskata, pyykätä yms. Oikeastaan mitä vaan vähän enemmän kuin normaalissa arjessa. Tällöin saa yleensä himokkaamman naisen sänkyyn yleensä yhdeksi kerraksi. Muuten seksi on helposti sitä että "vähän väsyttää mutta voidaanhan me silti jos sä haluat?". Huomaa tuo syyllistävä kysymys loppuun eli tuossa voi piillä sudenkuoppana että jos olet innokkaana päälle käymässä niin nainen ajattelee että "onpa sikamies kun ei tajunnut vinkkiä ettei nyt jaksa kun et tehnyt illallistakaan tai vaihtanut edes lakanoita". Tuon jälkeen halut vähenevät entisestään ja orkkuja on turha odottaa naisen saavan, ajatukset pyörii luultavasti seuraavan päivän kauppalistassa.

Parisuhde on jatkuvaa tekemistä toisen (yhteisen) hyväksi ja se pitäisi tapahtua aina pyyteettömästi ja nostan hattua niille jotka eivät turhia mieti kuinka paljon toinen tekee vaan keskittyy siihen omaan tekemiseen ja että kaikilla on hyvä olo sen vuoksi. Kaupankäynti lähtee siinä vaiheessa vauhtiin kun toinen katkeroituu kun tekee omasta mielestään enemmän parisuhteen eteen. Valitettavasti ihmisillä on erilaisia jaksamisen kausia, joillakin hyvin pitkiäkin ja näiden yli pitäisi aina jaksaa. Jotkut ei koskaan tule näkemään toisen ponnisteluja ja siten ovatkin aina myös tyytymättömiä toiseen osapuoleen.

Näin hieman karrikoiden mutta ei varmaan kovin uusia ajatuksia kovin monellekaan.

Vierailija
13/25 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä rahat kuluvat näin: minun palkasta maksetaan vuokran omavastuu + ruoat, miehen palkasta kaikki muut laskut ja laitetaan osa säästöön.

t. en diggaa sohvaperunoista

Vierailija
14/25 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä rahat kuluvat näin: minun palkasta maksetaan vuokran omavastuu + ruoat, miehen palkasta kaikki muut laskut ja laitetaan osa säästöön.

t. en diggaa sohvaperunoista

Siis vuokran omavastuut?????!!!!!! Loisit siis itse sohvalla, kun ukkosi painaa töissä, eikä ole edes kirjoilla samassa osoitteessa. Laitatte miehesi rahoista säästöön, eli rahaa riittäisi itsekkin maksaa koko vuokra, mutta ei vaan kiinnosta. Korjaa ihmeessä jos olen väärässä, itsekkin haluaisin tuollaisen omavastuu systeemin!

Kotiprostituution lisäksi harrastat ehkäpä vielä yhteiskuntaprostituutiota?

Vierailija
15/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiprostituutio En ainakaan minä eikä kukaan kaverikaan ole kuullut miehestä joka voisi sanoa naiselleen että imuroi olohuone ja pese keittiön lattia niin voit saada jortikkaa.

Olettekos samaa mieltä ?

Jos seksillä käytäisi kauppaa, edellytyksenä olisi, että joku myy ja toinen ostaa. Tämä taas edellyttää, että myyjä saa palvelustaan vastineeksi jonkin kauppahinnan. Jos mies imuroi tai pesee lattian nainen ei ole saanut mitään, koska normaalitilanteessa miehen kuuluu hoitaa puolet imuroinnista ja pesemisestä. Kauppahinnaksi miehen tekemä kotityö muuttuu vasta, jos hän tekee naisenkin kotityöt seksiä saadakseen.

Ei se ole prostituoitu, joka ilmaiseksi antaa.

Vierailija
16/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman seksuaalisesti erittäin kyltymättömän rouvan kanssa 24 vuotta ja nyt olen loppuun palanut niin sängyssä juin muussakin.

Rouva on hämillään kun en jaksa joka ilta naida hänen kanssaan ja luulee että tyhjennän kassini työkaverini kanssa.

Vierailija
17/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimo laittanut painorajan minulle, jonka alle pitää päästä, että saan kunnon seksiä.

Peruspanoa saan sitten sillon tällön muutenkin. Mutta hyvään seksiin on asetettu painoraja. Enään 7kiloa pudotettavana niin kassit tyhjenee.

:)

Vierailija
18/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman seksuaalisesti erittäin kyltymättömän rouvan kanssa 24 vuotta ja nyt olen loppuun palanut niin sängyssä juin muussakin.

Rouva on hämillään kun en jaksa joka ilta naida hänen kanssaan ja luulee että tyhjennän kassini työkaverini kanssa.

Itse elelen pahimman sortin pihtarin kanssa ja tiedän, että minulla on asiat paljon paremmin kuin sinulla. Tuollaisen naisen kanssa asuminen olisi aivan hirveätä. 2-3 kertaa viikossa olisi sopivasti.

Vierailija
19/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimo laittanut painorajan minulle, jonka alle pitää päästä, että saan kunnon seksiä.

Peruspanoa saan sitten sillon tällön muutenkin. Mutta hyvään seksiin on asetettu painoraja. Enään 7kiloa pudotettavana niin kassit tyhjenee.

:)

Tuollainen on mitä kannustavin laihdutuksen motivaattori. Oikeastaan hänellä on siihen oikeuskin, mikäli olet syönyt itsesi tuollaiseksi suhteenne aikana. Tsemppiä laihikselle!

Vierailija
20/25 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiin ei käy onnenlahjat :)

Meillä vaimo haluaa seksiä 1-2krt kuukaudessa. Muuten sitten runkkailen tai jos hyvä säkä käy, niin saan salaseksiä muualta.

Rakkautta meillä piisaa kyllä, muttei seksiä.