Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota harmittaa lahjaton äitienpäivä?

Vierailija
08.05.2011 |

Toki sain lasten tekemät kortit, ihanat sellaiset.

Olisin toinut jotakin lahjaa, henkilökohtaista.

En juuri koskaan saa lahjoja, itse ostan perheenjäsenille syntymäpäivälahjat, joululahjat yms.

Joskus olisi itsekin mukava saada toisilta jotakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä aina unohdan isäinpäivän. Tulen ihan asiasta vaivautuneeksi.

Vierailija
2/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pety.

t. 24 v naimissa saman miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite muistan hääpäivät, miehen synttärit ja isänpäivän...enkä sit itse saa mitään koskaan. Ok, vie syömään ja onnittelee mutta silti olis kiva, että sais jotain muutakin, jotain mitä mies on valinnut ihan just mua varten. Ärsyttää ihan sikana mutta jotenkin vaikea sanoa sitä miehelle eikä viittis loukata...

Vierailija
4/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lahjat saatu jo eilen. Mutta tämä on poikkeus. Yleensä kerron etukäteen tasan tarkasti mitä ostaa ja mistä, jos jotain tiettyä haaveilen saavani. Muuten se vaan ei toteudu...ja petyn.

Eli kaikki merkkipäivät miehelle kännykkään ja sitten viikko etukäteen muistutuksia ja suoraa neuvontaa mitä ostaa ja mistä. Mies on tyytyväinen, kun sinä olet tyytyväinen.

Osta huomenna itse itsellesi äitienpäivälahja!

Vierailija
5/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lahjat saatu jo eilen. Mutta tämä on poikkeus. Yleensä kerron etukäteen tasan tarkasti mitä ostaa ja mistä, jos jotain tiettyä haaveilen saavani. Muuten se vaan ei toteudu...ja petyn. Eli kaikki merkkipäivät miehelle kännykkään ja sitten viikko etukäteen muistutuksia ja suoraa neuvontaa mitä ostaa ja mistä. Mies on tyytyväinen, kun sinä olet tyytyväinen. Osta huomenna itse itsellesi äitienpäivälahja!

Mun mielestä lahjan idea on just se, että mies (tai se joka lahjan antaa) itse hankkii ja paketoi ja antaa sen lahjan. Vaikka lahja ei olis sitten juuri sitä mitä halusi vaan jotain "ei niin osuvaa", on ajatus kuitenkin ollut mukana ja uhrattu aikaa hankintaan. Jotenkin tuntuu, että ei viitsi ees sen vertaa vaivaa nähdä mun eteen, että kaupassa kävis jotain pientä ostaan ja laittais juuri mulle pakettiin...

-Se jonka mies ei muista ikinä ja se kismittää-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi