Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä lupasi maksaa lasten viikonlopun ruoat: paljonko pyytäisit?

Vierailija
08.05.2011 |

Tyttö 12 v, poika 15 v.

Pe-illasta su-iltaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3xiltapala, 2xaamupala, 2xlounas, 2x päivällinen ja 2x välipala per lapsi eli varmaan 30 eurolla saat kahdelle kunnon sapuskat

Vierailija
2/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko kuulle sen reilun satasen niin aika noloa pyytää paria päivää varten kahtakymppiä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 50€ olisi ihan kohtuullinen pyyntö viikonlopun ruoista.

Vierailija
4/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etä-äiti, lapset mulla sovitusti.

Tuli hammaslääkärikäyntejä kaksi kpl ja murtuneen nilkan hoidosta iso lasku, kamalan iso sähkölaskun tasauslasku ja kaikki normilaskut päälle.

Sanoin exälle suoraan, kun hän kysyi, että otanko lapset ensi viikonloppunakin, ettei mulla ole yhtään rahaa.

Lapset on siis nyt olleet mulla kaksi edellistä viikonloppua ja tulisivat kolmanneksikin. Otan mielelläni.

Exä sanoi, ettei ole este ja että paljonko tarvitset.

On mulla pakkasessa ruokaa, mutta pitää olla jotain tuoretuotteitakin.

Olen palkkatukityössä, nettopalkka/kk 900 €.

Vierailija
5/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaisevia tässä asiassa. Kyse on lasten ruokakuluista ei muusta! 50,- riittää oikein hvyin.

Vierailija
6/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sais millään menemään kahden ruokaan 50€.

Vierailija
7/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä on kyse mun tuloista ja menoista, koska jouduin sanomaan, ettei mulla ole rahaa.

Kyllä mun etä-äitinä kuuluu maksaa lasten ruoat silloin, kun ovat mulla.

Nyt olisivat vaan 3 vkonloppua peräkkäin, joskus taas eivät ole pariin viikkoon mulla. Sovitaan aina erikseen.

Vierailija
8/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin tuon 50 € riittävän, eli eiköhän sillä saa jo kaikkea kivaa. Riippuen tietysti siitä, paljonko osaat/osaatte tehdä itse. Leivo sämpylöitä, saa iiison kasan paljon halvemmalla kuin kaupasta, lisäksi jauhelihasta, kanasta, kasviksista saa vaikka mitä kivaa.

Ja tietysti riippuu mihin lapset ovat tottuneet, eli tarvitsevatko joka aamu- ja iltapalalle myös jogurttia, koska ne on aika kalliita.

Ja jos pakkasessa on jotain, niin eiköhän se 50 e riitä.

Vierailija
9/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan kohtuulliselta. Kyllä tuon ikäiset jo syövätkin paljon ja yleensähän viikonloppuna laitetaan ns "parempaa" suokaa. Eikä ap voi itse syödä puuroa vieressä:(

Vierailija
10/10 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palautat loput lasten mukana kuitin kera :)

Varmaan joku 20-30€ vois oikeasti laskea lasten ruokintakustannuksiin jos ei mitään spesiaaliherkkuja osta.