Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millähän sitä sais oman ajatusmaailman muutettua... painosta ?

Vierailija
08.05.2011 |

Niin kun mulla kai on ollut lievä syömishäiriö jo nuoresta saakka, ja tuntuu et vaikka on kuin pienipainoinen niin näkee itsensä jotenkin vääristyneesti. Tietää toisaalta että on hoikka, mutta ei pidä näkemästään, tuntuu et on vielä liikaa ja tosiaan kaikista paikoista ei ole olo et on hoikka, esim. takamus ja reidet on kauheat.. Ja sit tietty lapsien saannin jälkeen kaikki on vähän vinksallaan kropassa.. mut minkäs teet. Nyt paino näytti tänään jo himpun vajaa 45kg ja pituutta on 156cm ja tiedän et olen hoikka mut miten saada mieli tyytyväiseksi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaan jos sulla on vääristynyt mielikuva kehostasi ja taustalla syömishäiriöö.

Vierailija
2/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan lienee hyvä keino.Säännölliset käynnit myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jos vain olen sen luontoinen.. En oikein usko että mikään saa sit muuttumaan. Jos vaikka joku mainitsee hoikkuudestani niin se on kuin lisää vettä myllyyn, ja nautin siittä.. mut tyytyväinen itteeni en siltikään osaa olla.. huvittaa jo väliin itteekin, kun kuitenkin aikuinen ihminen olen...

Vierailija
4/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ns hyväksyä asia osana itseä. Siis se, että kehonkuva on vääristynyt. Antaa ns anteeksi itselleen sellaiset vääristyneet ajatukset, ja koittaa tehdä kaikkensa, että söisi normaalista. Syömisäiriöt tuppaa ikävä kyllä olemaan aika kroonisia, mutta itsellä tuo ajatus, että vinksahtaneests keho- ja ruokasuhteesta huolimatta on nomaali ja hyvä ihminen, on hieman auttanut.

Säkin järjen tasolla tiedostat olevasi normaalikokoinen, joten koita vain lakata stressaamasta liikaa. Meitä on joka kulman takana, meitä ulospäin normaaleja, mutta omasta mielestään kamalia

Vierailija
5/5 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sinulla on jotain muutakin tekemistä?