Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

He--vetin he-vetti kun raskaana olevakaan ei saa kulkea rauhassa

Vierailija
08.05.2011 |

noilta Suomen rikastuttajilta! Ei ihan selkeästi olen masu pystyssä ja äsken, keskellä Äitienpäivää sain yhden tummaihoisen ukon perääni. Ukko lorvi risteyksessä ja kun käännyin kävelemään risteyksestä kotia kohti niin se lähti heti perään seuraamaan. Kuulin selvästi että tyyppi lähti perään, joten kävelin nopeammin ja käännyin parinkymmenen metrin päähän äkäisen topakkana kädet puuskassa tuijottamaan takaisin jolloin mies pysähtyi, ja kun jatkoin kävelyä ja käännyin taas niin se kääntyi ja lähti pois.

Juma että pisti vihaksi ja adrenaliini nousi aika roimasti, kun ei saa kulkea kotinurkillakaan rauhassa! Onneksi oli se verran hintelä tyyppi että olisin sen takuulla raskaanakin voittanut fyysisesti, mutta onneksi ei käynyt käsiksi sentään.

Enpä ihmettele että rasismi kasvaa kun nuo ulkomaanelävät eivät osaa hillitä itseään naisten suhteen...

Ennenkin on pikkasen uhkaavia tilanteita sattunut, mutta nyt oikeesti oli vähällä etten alkanut huutaa sille ääliölle jotain todella ikävää! Pitää vaan varoa niitä rasistisia ilmauksia, ettei saa itse syytettä.....!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rasisti jättää antamatta mamulle heidän kiltisti pyytäessä.

Vierailija
2/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rasisti jättää antamatta mamulle heidän kiltisti pyytäessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin viimeisilläni ison mahan kanssa hakemaan lasta koulusta. Itselläni oli miehen musta kansitakki päällä, ainoa mikä mahan kanssa enää meni kiinni. Ja arvaa mitä, edessä kävelevä nainen hätääntyi, näytti siltä et luuli mun yrittävän raiskata hänet :D. Valitettavasti lähti kiristämään tahtia juuri siihen suuntaan, kun olin menossa muutenkin eli jouduin seuraamaan häntä. Nainen vilkuili mua hädissään koko ajan ja sit lopuksi kaivoi kännynsä esiin ja siinä kohta tuli joku muu ihminen vastaan niin se pysäytti sen. Mun oli pakko riisua se musta takki ja kävellä sen mahani kanssa ohi, et ei ehkä kannata peloille antaa valtaa...

Vierailija
4/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli luettavissa mamua kiinnostavan seksi raskaana olevan naisen kanssa, joten vain rasisti ei anna!

Vierailija
5/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin viimeisilläni ison mahan kanssa hakemaan lasta koulusta. Itselläni oli miehen musta kansitakki päällä, ainoa mikä mahan kanssa enää meni kiinni. Ja arvaa mitä, edessä kävelevä nainen hätääntyi, näytti siltä et luuli mun yrittävän raiskata hänet :D. Valitettavasti lähti kiristämään tahtia juuri siihen suuntaan, kun olin menossa muutenkin eli jouduin seuraamaan häntä. Nainen vilkuili mua hädissään koko ajan ja sit lopuksi kaivoi kännynsä esiin ja siinä kohta tuli joku muu ihminen vastaan niin se pysäytti sen. Mun oli pakko riisua se musta takki ja kävellä sen mahani kanssa ohi, et ei ehkä kannata peloille antaa valtaa...

että minä en keskellä kirkasta päivää ketään pelkää tai käyttäydy hysteerisesti, yleensäkin olen reipas ja liikunnallinen, joten ei kuulu habitukseeni!

No tämä tilanne oli kyllä ihan selkeä, koska mies lähti parin askeleen päästä mua seuraamaan. Mä en edes pelännyt sitä tyyppiä, vaan mua alkoi ottaa päähän tuollainen kyttääminen, olisin läimäissyt takuulla jos se elukka olis hipaissutkaan minua! Ja mä tiedän ettei sillä tyypillä ollut mitään asiaa meidän hiekkatielle, koska se tiedän missä taloyhtiössä se asuu (kaupungin asunnoissa tietenkin)

Tottakai olen ennakkoluuloinen tummaihoisia miehia kohtaan, koska mulla on pari uhkaavaa tilannetta jo takana. Minusta se ei ole rasismia, vaan tervettä itsesuojeluvaistoa. Pelkäämään en suostu, mutta varon kyllä heitä ohikukiessa.

Muuten esim. somalinaisista on hyvät kokemukset, olen tutustunut pariin ja meillä on ollut mielenkintoiset keskustelut, ja aina jutellaan kun törmätään kaupungilla.... Ei en suostu luokittelemaan itseäni rasistiksi, vaikka tuollaiset ääliöt ärsyttääkin suunnattomasti!

Vierailija
6/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niinkin sexy vaatetus päällä kuin mustat ulkoiluhousut, lenkkarit ja trikoopaita + aurinkolasit, vaaleat pitkät hiukset ponnarilla ja masu selvästi pystyssä.

Mutta noille ukoille näköjään pitäis olla kaapu joka peittää kaiken!

ap

Vierailija
7/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksit ap näitä juttuja? Miksi haluat levittää pelkoja ja ennakkoluuloja? Arveletko, että siitä koituu jotain hyvää?

Vierailija
8/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksit ap näitä juttuja? Miksi haluat levittää pelkoja ja ennakkoluuloja? Arveletko, että siitä koituu jotain hyvää?

Vierailija
9/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanottokeskuksissa tulee selvästi tuoda esiin suomalaisten naisten tapa elää ja olla, ilman, että heidät luokitellaan huoriksi. Ne, jotka tulee maahan täytyy opettaa kunnioittamaan maan tapoja!

Jo aikanaan Ruotsisssa oli sama ongelma. Mamut luuli, että naiset oli halukkaita seksiin kenen kanssa vaan ja että heitä voi raiskata kuten omissa maassaan tekevät esim. Nigeria!!

Katsokaas kun meidän pukeutuminen ja tapa katsoa suoraan silmiin on jo viesti heille -tiesittekö??

Mielestäni tämä on viranomaisten asia ja siellä miespuoliset virkailijat asialle!

Koettu ja nähty!

Vierailija
10/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole mitään syytä KEKSIÄ tällaista juttua. Meillä nyt vaan sattuu asumaan tuollaisia tummia miehiä naapurustossa, Espoosta on kyse... Mua otti niin pähän tuollainen kyttäys, että avauduinpa siitä täällä.

t. ap

ps. En kannata persuja, eikä mulla ole mitään hyvinkäyttäytyviä tummia miehiä kohtaan!

Vierailija
11/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkin, että pitäiskö tuosta ilmoittaa poliisille, vaikkei mitään rikosta tapahtunut...? Se tyyppi pyöri pidemmän aikaa tuolla kadulla, koska mun mieskin näki sen saman miehen myöhemmin siellä. Koin tilanteen uhkaavana, ja koska tuollaista on tapahtunut ennenkin, niin vois olla hyvä että poliisi tietäis noista tyypeistä.

Yksi toinen niistä miehistä vaikuttaa olevan ihan sekaisin tai huumeissa, se höpöttää itsekseen ja huitoo käsillään ym...

-ap

Vierailija
12/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pippurisumute-ketjussa! :D Joillakin vaan on tylsää...

Vierailija
13/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia musta mies käveli kadulla ja ap meinasi käydä sen kimpuun.

Onko ap kenties hieman vainoharhainen tai muuten väkivaltaan taipuvainen?

Vierailija
14/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne oli selvästi uhkaava: katu ja sieltä kääntyvä hiekkatie tie oli tyhjä, mies lorvi risteyksessä ja kun ohitin hänet ja käännyin tielle, niin mies lähti muutaman askeleen perässäni seuraamaan minua.

Vainoharhaista tai ei, niin jokainen tarveen itsesuojeluvaiston omaava nainen kiihdyttää silloin kävelytahtia (supistelun uhallakin) ja miettii itsepuolustuskeinoja. Mulle paras keino oli kääntyä häntä vastaan kädet puuskassa ja tehdä selväksi elekielellä ettei lähemmäksi ole tulemista. Onneksi se riitti eikä tarvinnut alkaa huutaa hänelle... Ja tosiaan, tiedän ettei hän asu meidän kadulla, vaan lähti ihan vaan mun perään.

Tottakai olen valmis puolustautumaan kynsin, hampain ja milla tahansa keinoin, jos joku käy käsiksi, eli en olisi jäänyt hiljaa uhriksi jos se tyyppi olis oikeasti jotain yrittänyt.

ap

Vierailija
15/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ensimmäiseksi muistutin häntä, ettei käy iltalenkeillä juoksemassa lähimetsikkömme poluilla vain yleisillä teillä. Jos hänen edessä sattuu kulkemaan tietynlainen suomalainen nainen, voi tämä alkaa kiljumaan, että raiskaaja jahtaa häntä! Samoin myös se, että ei turhaan juttele naisille tai lapsille, luulevat, että yrittää iskeä heitä tai on pedofiili. :( Vaikeaa on tavallisen tummaihoisen elämä Suomessa...

Vierailija
16/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuulesta temmattuja. Kaduilla kulkee fiksuja tummia miehiä joista ei mitään haittaa.

Sitten on runsaasti näitä naisia katselevia urhoja eli oman kulttuurinsa vankeja.

Ne naiset, jotka naimisissa ulkomaalaisten tummien kanssa on myös aika agressiivisia puolustaan esim. Islamia + miehiä. MUTTA annans olla kun saavat maistaa todellista Islamia niin kyllä huudetaan valtiota apuun mm. lapsijutuissa. MIKSI -tehän tiedätte jo etukäteen mitä niillä on oikeus tehdä.

Vierailija
17/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "meidän" pitäisi tietää? Päteekö tämä myös niin, että jokaisen suomalaisen miehen vaimon pitäisi tietää, että mies voi tappaa milloin vain tuosta vain, kuten "on tapana"? Turha valittaa, eikö vain?

-17

Vierailija
18/19 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla tyypeillä olis naisystävä tai vaimo, ettei tartteis kytätä raskaanaolevia naisia, keskellä päivää. Ei ollut lenkkeilemässä se tyyppi.

Toistan vielä, että mulla ei ole mitään normaaleja tummaihoisia vastaan, pariin somaliaiseen olen tutustunut, ja yksi kiva bussikuskikin piristi tässä joku aika sitten päivääni kun tuli juttusille loistavine hymyineen...Normaali kommunikointi tummahoisen kanssa ei tuota mulle minkäänlaista ongelmaa, päinvastoin!

Mutta joo, en jaksa tästä asiasta enempää jauhaa. Jos olen jonkun mielestä rasisti, kun "lietson pelkoa tällä foorumilla" niin sitten olen. Halusin vain kertoa kokemukseni kun tuollainen naisten kyttääjä ottaa mua päähän ja kovasti!

ap

Vierailija
19/19 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tätä.