Meillä piippaa vähän väliä joku. Mikähän se voi olla?
Ei ole palo- eikä häkävaroitin. Vaimeat kaksi kertaa n.5min välein. Olen ihan pihalla, en ole ennen kuullut. Eikä ole mitään lasten lelua nyt tässä olkkarissa.
Onkohan mies asentanu vakoilukameran :D
Kommentit (25)
Lidlistä ostettu lämpömittari just viiden minuutin välein. Piti ottaa patteri pois, kun me tekniikan ihmelapset emme saaneet sitä loppumaan ja käyttöohje oli kadonnut.
että meillä alkoi kerran keskellä yötä piipittää ja vinkua myös lämpömittari. Kaikki rynnättiin pystyyn, kun luultiin että on palovaroitin. Mutta ei, lämpömittari (jossa oli myös ilmanpainemittari) antoi myrskyvaroituksen! Arvatkaa tuliko myrskyä ja minne se mittari päätyi...
Onko lapsilla Hotwheels juttuja. Siinä sellainen ajastin pitää ärsyttävät piippaukset.
Niiden piipitys on suht hiljaista ja just muutaman kerran piipittää ja loppuu sitten. Olin tulla hulluksi ennenkuin löysin syyllisen!
:-)
Päätyi roskikseen aika pikaisesti kun selvisi syyllinen... :D
joka piippaa vaikka ei päälläkään jos sen päälle jättää esim pyyheliinan, kevyenkin jutun siis. Ja digitaalinen kuumemittari piippaa jos känny on sen vieressä!
Auttakaa joku mun uuni on pitänyt nyt jonkin aikaa piippailu ääntä ja en tiedä miks mutta haluaisin sen äänen pois jotenkin.
se piippaa silloin kerran muutamassa minuutissa merkiksi siitä, piippaus ei ole seellainen huutava ääni kuin palovaroitus vaan lyhyt pieni piippaus