Mun aitienpaiva...
Lapset on ravintolassa lounaalla miehen kanssa talla hetkella. Ma olen siivonnut kotona koko aamupaivan... Huhuh.
Hetken tassa huokaisen ja lahden taas siivoamaan.
Sellainen aitienpaiva on mulla ollut.
Kommentit (8)
Ja miksi et lähtenyt mukaan ravintolaan? Mitä aiot syödä?
Elämä on valintoja ja jos valitsee siivoamisen ja raadannan sunnuntainakin, niin sitten vaan pulinat pois.
Nuo valkovuokot jotenkin jo itsessään kruunaa äitienpäivän :) aika ihana ukko ku kyykkiny ennen peltotöitä niitä poimimassa.
toivottavasti saatte illalla omaa aikaa ja jotain hyvää ruokaa massuunne!
Ele on kaunis, että muistaa minua.
2
Miksi SINÄ et ole siellä lounaalla?
Oma mieheni on peltotöissä ollut aamusta asti. Aamulla keräsi valkovuokkoja. Ehkäpä keretään illalla johonkin syömään tai sitten ei :P
Just tata halusin kysyttavan :)
Vastaus on: meilla alkaa huomenna iso keittioremontti ja taa viikonloppu on tyhjenetty vanhaa keittiota ja purettu kaappeja.
Mies vei lapset pois tielta, etta saan rauhassa siivota ja jarjestella. Halusin vahan laittaa ylakertaa kuntoon kun koko alakerta on kaaos.
Hyva etta syovat lounaan jossain kun kotona on kaikki hyrskynmyrskyn , eika ole keittiota.
Mies tulee varmaan kohta kotiin ja sit ma lahden lasten kans ulkoilemaan ja mies saa jatkaa taalla kotona hommia.
Olen siis ihan tyytyvainen tilanteesessn, vaikka vahan stressaa jo etukateen taa remontin keskella asuminen.
Hyva tasta viela kuiteskin tulee :)
Hyvaa aitienpaivaa kaikille.
Parasta äitienpäivässä on se kun mies vie lapset anoppilaan syömään ja saan olla ihan rauhassa yksin kotona. Tänään haluan siivota koska myöhemmin vanhempani tulevat meille kahville. Mutta nautin kun saan siivota rauhassa! Kuuntelen musiikkia ja välillä syön jotain hyvää lukien kirjaa samalla. Aamulla ukko keitti kahvit ja lapset antoivat lahjat ja kortit. Hieno äitienpäivä siis. Iltapäivällä syödään yhdessä kakkua ukin ja mummin kanssa ja sit voidaan loppupäivä nauttia yhdessäolosta pihalla kun koti on siivottu. Käydään sit ehkä jätskillä tai syömässä. Tai grillataan pihalla. Otetaan rennosti. Näin meillä. Enkä kaipaa mitään kalliita lahjoja, lapset ovat paras lahja. Mies oli kyllä ostanut komean kukan yhdessä lasten kanssa ja hankkinut tarvikkeet kakkua varten jonka tein yhdessä nuorimman lapsen kanssa.
Miksi SINÄ et ole siellä lounaalla?
Oma mieheni on peltotöissä ollut aamusta asti. Aamulla keräsi valkovuokkoja. Ehkäpä keretään illalla johonkin syömään tai sitten ei :P