Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun he jotka olivat iloisia ja tyytyväisiä äitienpäivä aamuun. :)

Vierailija
08.05.2011 |

Monet täällä on jo kerinnytkin haukkua miehensä, kun mies ei ole muistanut/tehnyt lasten kanssa mitään äidille äitienpäiväaamuna. Haukut on näköjään saatu jo väärästä lahjastakin.

Mutta laitetaan tähän ketjuun kehut miehistä, jotka järjestivät vaimoilleen lasten kanssa kivan äitienpäiväaamun. :)

Minä aloitan; Aamulla mies ja lapsi tulivat herättämään minut laulaen, lapsi antoi kortin, jonka oli tarhassa tehnyt. Antoivat myös lahjan, josta paljastui uusi ihanan pehmoinen petari (olen jo kauan haikaillut uutta petaria, mutten ole raaskinut ostaa.) Paketista löytyi myös lahjakortti kauneudenhoitolaan. :) Pyysivät sitten minut keittiöön, jossa odotti ihana aamupala, olivat leiponeet lapsen kanssa kaukunkin. :) Myös ruusukimppu koristi pöytää. :)

Elikkä kaikin puolin mukava ja ihana herätys äitienpäivänä ja parasta tässä on se, etten ole edes kertaakaan muistuttanut miestäni äitienpäivästä. :) Minua on todella siunattu ihanalla lapsella ja miehellä. :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasten tekemät askartelut. Ihania. Ja sain jo perinteeksi muodostuneet pihakukat terassin isoihin ruukkuihin. Olen muuten tarkka sisustuksesta ja pihakukistakin, mutta noi saa aina mies ja lapset valita. Poikkeaa tyylistä, mutta hauskoja.

Vierailija
2/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme lasten kanssa yhdessä aamupalan ja lapset antoivat minulle päiväkodissa ja eskarissa tehdyt lahjat ja kortit. Herkuttelimme ja nautimme aamusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 2v3kk tytön yh, ja minulla on ollut aivan ihana äitienpäiväaamu! Tyttö toi rusina-askin oma-aloitteisesti sänkyyn ja syötti minua laulaen aina välillä Paljon onnea vaan. Kun rusina-aski oli tuhottu, pistettiin vaatteet päälle ja kipaistiin kauppaan hakemaan jätskit.

Vierailija
4/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikaan aitienpaivanviettaja, mutta oli soottia kun lapset antoivat itse koulussa tekemansa korut ja kortit, ja laittoivat aamiaispoytaan hedelmasalaatin. ;-) Miehelta en halua enka odota aitienpaiavan mitaan, koska en ole hanen aitinsa. ;-) Eli hyvin tyytyvainen olen kaikenkaikkiaan.

Vierailija
5/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nousi lasten kanssa ennen kuutta ja sain jäädä auringonpaisteeseen sängylle lukemaan lehteä. Kaivoin puhelimenkin esille ja kuuntelin musiikkia nappikuulokkeilla.

Sain miehen laittaman aamupalan vuoteeseen, lasten päiväkodissa askartelemat hupaisat rannekorut myös. Kaikkein suloisinta oli juuri lasten kuhina ja kihinä innosta! 6-vuotias on laskenut öitä ja päiviä että koska saamme juhlia! Ruusuja piti nuuhkia monen kertaan lasten kanssa.

Kakun olin leiponut itse, samoin suolaiset piirakat. Mies oli eilen iltavuorossa. Meillä ei pitänyt olla yhtään rahaa mihinkään lahjoihin, mutta oli silti saanut hankittua sellaisen jyvätyynyn, jota lämmitellään mikrossa. Mukana aromaattinen öljy.

Nyt mies syöttää lapsia ja olen edelleen täysin vapaa kotihommista, läppärillä läpsyttelen kunnes hän lähtee taas töihin.

Arkista, yksinkertaista, mukavaa.

Luulisin, että saan täydennystä lahjoihin myöhemmin.

T: eilinen mokkapalakakun leipoja

Vierailija
6/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamunvirkku, mutta nyt todella sattui juuri oikeana aamuna, että mieheni ja taaperomme heräsivät minua aiemmin. Olin juuri heräämässä, kun sain mielisamppanjaani Moet et Chandonta sekä kulhollisen mansikoita vuoteeseen. Taaperomme söi mansikkaa niin, että saamme vaihtaa lakanat. Otimme kivoja valokuvia muistoksi. Sitten kövimme pienellä vaunulenkillä ja lapsi nukkuu nyt parvekkeella, mies lähti tekemään vielä juoksulenkkiään. Laitoin saunan päälle ja odottelen häntä.

On ihana olla äiti! Saamme vielä kesällä toisenkin vauvan!

Vierailija
7/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdenluku ja aamupuuro, sitten menin saunaan. Nyt brunssille pihalle:-) Mukavaa ja leppoista:-)

Vierailija
8/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tulivat yhdessä, jännityksestä kihisten tuomaan omat korttinsa ja itsetehdyt lahjat, toivottivat hyvät ä-päivät, lauloivat suloisen epävireisesti. Esikonen kantoi kupin haaleaa kahvia, jonka sekaan pikkuveljet olivat kaataneet maitoa ja sekoittaneet lusikalla vuorotellen. Olivat omista toimistaan niin ylpeitä ja iloisia, että minusta tää oli loistava äitienpäivän aamu.

Lämmin mies kuorsasi vieressäni, havahtui vain hiukan. En kyllä osannut haikailla kakkujen ja ruusujen perään. AP:ta lukiessa vasta tajusin, että olisin voinut rakentaa miehelleni myös paljon odotuksia. En kuitenkaan ole hänelle äiti. Ihan vaan vaimo, rakastaja ja elämänkumppani.

Vierailija
9/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi iloinen äiti.

Yh olen.

Aamulla lapsi herätti ja antoi tarhassa tekemänsä kortin ja lahjan.

Ihasteltiin sitä ja loikoiltiin sängyssä ja sen jälkeen syötiin aamupala.

Lapsen isä, ex-mieheni haki äsken lapsen, menevät onnittelemaan miehen äitiä ja sain entiseltä mieheltäni lahjan. olen puhunut jo kauan yhden asian hankkimisesta, mutta en ole raskinut ja nyt hän antoi sen lahjaksi.

Sitten kun lapsi tulee takaisin, niin menen lapsen kanssa omien vanhempieni luo kakkua syömään.

Ihan mukava äitienpäivä :)

Vierailija
10/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heräsi aikaisin leipomaan ja tekemään täytekakun. Lapset toivat eskarissa ja kerhossa tekemänsä pikkulahjat. Myös kotona olivat väsänneet erinäisiä askarteluja. Lapset lauloivat ja sitten mentiin täytekakkua syömään. Ihan leppoisaa ja kivaa. Parasta oli lasten riemu ja ylpeys.

Vierailija
11/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päydällä oli suklaakakku, jonka päällä luki "Äidille", lapset olivat tehneet suloisia askarteluja tarhassa ja opetelleet ulkoa pienen runon. Kaikenkaikkiaan ihana aamu!

Vierailija
12/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (3 kpl) laittoivat aamiaista yhdessä isän kanssa ja tulivat sitten "herättämään", korttien ja lahjojen kanssa. Kortteja oli yhteensä varmaan 12 kpl, olivat vähän ahkerasti askarrelleet :) Availin paketit ja katsoin kortit sängyssä, ja pääsin sitten valmiiseen aamiaispöytään. Myöhemmin iltapäivällä mennään vielä kuulemma piknikille.

Vierailija
13/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiys on elämäni tärkein asia. Kaikkina päivinä.

Vierailija
14/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 2v3kk tytön yh, ja minulla on ollut aivan ihana äitienpäiväaamu! Tyttö toi rusina-askin oma-aloitteisesti sänkyyn ja syötti minua laulaen aina välillä Paljon onnea vaan. Kun rusina-aski oli tuhottu, pistettiin vaatteet päälle ja kipaistiin kauppaan hakemaan jätskit.

Ihanaa kun pikkuinenkin osaa ilahduttaa toista. Muistaa, pitää huolta jne. Liian monen mamman mieheltä se on liikaa vaadittu.

Itse saan kivoja muistamisia (en tarkoita nyt lahjoja) mieheltä jatkuvasti ja lapsetkin näkevät, että äitikin on huomionarvoinen ihminen.

Vierailija
15/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana aamu. Lapset ja mies tulivat herättämään laululla, ja lapset (3kpl) antoivat tekemänsä kortit ja lahjat. Ihania oli kaikki! :)Halittiin ja loikoiltiin. Sitten sain sänkyyn kahvia ja kakkua. Sen jälkeen halailtiin ja pussailtiin miehen kanssa. Aamusauna kruunasi kaiken. :)

Vierailija
16/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienon äitienpäivänaamun.

Perhe herätti minut kakkukahvin kera. Matkassa oli myös mansikoita ja hedelmiä ja suolaisena savulohta ja ruisleipää, mikä on minun lempparia.

Lapsilta sain omatekemiään kortteja ja olivat viikkorahoistaan säästäneet minulle lempikirjailijani uusimman kirjan.

Mieheltä en odottanut mitään, koska enhän ole hänen äitinsä. Mutta silti mies oli halunnut ostaa minulle erään sormuksen, mitä olen katsellut pitkään, että raskisinpa joskus sen laittaa itselleni. Sanoi, että koska sanat eivät riitä kertomaan, kuinka tärkeää työtä olen tehnyt lasten kanssa, haluaa hän antaa siitä lahjaksi juuri tämän timanttisormuksen, mitä olen kaihoillut. Oli todella hieno ele ja varsinkin vielä niin, että rahaa ei nyt kamalan paljoa ole ja tiedän miehen joutuvat kieltäytymään eräästä omaan harrastukseensa liittyvästä ostoksesta kun uhrasi rahaa lahjaani.

Vierailija
17/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nousi aamulla lasten kanssa, ja mä sain nukkua puol ysiin! Sitten mies herätti minut ja kutsui aamupalalle, lapsukaiset olivat jo syömäpuuhissa. Sain lahjaksi vesivärimaalaukset, jotka lapset eilen tekivät isänsä avustuksella, sekä lahjakortin Pentikiin (mies ei osaa/viitsi/halua yllättää, kysyy aina etukäteen että mitä toivoisin lahjaksi, ja tuosta Pentikistäkin olin etukäteen maininnut, että jos jotakin haluaa hankkia, niin se olisi kiva). Aamiaisen ja muiden puuhien jälkeen lähdimme yhdessä ulos. Kiva aamu!!

Vierailija
18/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni heräsi kuopuksen kanssa. Mies keitti minulle kahvia jonka juotuani syötin kuopuksen ja aloin siivomaaan. Tässä vaiheessa mies oli kuopuksen kanssa pihalla. Kaikki ovat hyväntuulisia ja lahjaksi sain kuopuksen pk:ssa tekemän lahjan. Pian mennään anoppilaan syömään ja hakemaan esikoista.

Ei suuria juhlallisuuksia mutta rento päivä ja kaikki ovat olleet hyväntuulisia.

Vierailija
19/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaan aamuista, kunnes sain veljeltäni viestin:"Hyvää äitienpäivää, vaikket mun äiti olekkaan"

Alkoi naurattaa kummasti ja tulihan siitä sitten loppujen lopuksi ihan hyvä aamu :D

Vierailija
20/31 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida koskaan olla iloinen, mutta olen ihan tyytyväinen. Pakastekakku oli sulanut kun tulin töistä aamulla. Sain nukkua pitkään ja lapset oli tehneet kortin koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi