Mitä eroa on AV:n ja Kaksplussalaisten porukoissa?
Kommentit (16)
kun harvemmin täällä käyn. Mutta kaksplussan palsta on ainakin "ulkoasullisesti" paljon parempi.
siinä on ensin monta niitä toimituksen nostamaa avausta, jotka pysyy aina ylhäällä...
ja vittumaisempia.. Oikeesti :D
Johtuisko siitä että täällä ei juuri kukaan oo rekisteröitynyt joten nimimerkkejä ei käytetä.
Plussallaisilla ei kauniisti sanottuna oo yleissivistys oikein hanskassa. Av on älykkäämpi.
kans. Ja kyllä tää av:n rakenne on vaan parempi ja selkeämpi. Ja mä kun yleensä käytän kännykällä, niin kaksplus ei vaan jotenki.. toimi.
ja vittumaisempia.. Oikeesti :D Johtuisko siitä että täällä ei juuri kukaan oo rekisteröitynyt joten nimimerkkejä ei käytetä.
minäki oon tänään huomannu. Todella mauttomia juttuja jatkuvasti. Toinen huono juttu mikä tuosta nikittömyydestä tulee, on se ettei täällä ole sellaista "porukkaa". Tylsä palsta.
kaksplussalla kun kysytään "Miten Satu taipuu", niin siel jumankauta ties kuin moni vänkää että Satun. Eikä niitä mikään saa uskomaan, tai googlaan ja tarkistamaan. Täällä av:llä kyllä saadaan äkkiä akateemisten voimin suut tuollaisilta tukkoon.
ole nikkipakkoa, sellainen on kuitenkin käytettävissä. Useimmilla palstoilla nikilliset saa niin hemmetisti paskaa niskaan, ettei viitsi yksinkertaisesti sitä käyttää.
Mä olin esim. elleissä nikillä, meillä oli kiva porukka, mutta se nikillisten haukkuminen sai meidät häipymään, ja palsta onkin nyt ihan kuollut.
Samaa tapahtuu täälläkin, jos et sä nyt oo aivan yli-ihminen ja kaikin puolin täydellinen(muttet liian, ettei kateus iske).
Plussalla enemmän white trash -sakkia.
Kun persusto hyökkäsi tänne vaalityötä tekemään.
Kun persusto hyökkäsi tänne vaalityötä tekemään.
Persut hyökkäsivät.. mistä ne niin yhtäkkiä olis tänne ilmestyneet. Onko ne mamuja vai?
AV:läiset on ilkeämpiä ja vittumaisempia.. Oikeesti :D
Johtuisko siitä että täällä ei juuri kukaan oo rekisteröitynyt joten nimimerkkejä ei käytetä.
Tuossa syy miksi 2plussalaiset on fiksumpia
Ei mitään, mutta jos vertaat noita kahta Onlineen, niin sitten on eroa ja paljon
Onlinea aina täällä mollataan, todennäköisesti kyseessä on nää tyypit, jotka on lähteneet sieltä maitojunalla...
on se, että Kaksplussalla näkyy ainoastaan 20 viestiketjua yhdellä sivulla. Muuten on paljon parempi, kivempi ulkoasu, hymiöitä, mukavampaa porukkaa.
Luulen että siihen oli syypää ne pari ketjua joitten ansiosta av pääsi iltiksiin. Joku "Äidit esittelevät alapäitään" tms. En usko että jos joku asuu vuosikausia Hommalla ja käy samalla täällä, se yhtäkkiä saa päähänsä aloittaa tolkuttoman vihakirjoittelun out the blue. Olisihan se nyt näkynyt palstalla jo aikaisemmin. Jollei sitten Hommalta käynyt jokin lähetyskäsky jossain vaiheessa.
kun harvemmin täällä käyn.
Mutta kaksplussan palsta on ainakin "ulkoasullisesti" paljon parempi.