Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noilla eteleän rantalomien rannoilla kaikennäköisiä naisvartaloita?

Vierailija
07.05.2011 |

Tarvitseeko hävetä omaa 15 kg:n ylipainoa? En siis ole mikään megaluokan läski, iso maha tosin, jota häpeän =(. Pitäiskö etsiä rannan lihavin nainen ja mennä hänen viereen, niin näyttäisin hoikalta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeeksi Turkissa oli yksi ainoa toinen nainen, jolla oli uimapuku, se oli varmaan lähes 70 v. Kaikilla muilla bikinit. Ja mun silmiin kyllä välillä sattui pahasti. Jos pakko olla bikinit, niin sitten edes jollain maulla varustetut.

Vierailija
2/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkin mallista kroppaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhtään häpeile itseäsi, kanna vaan kilosi kunnialla :) Osta vaikka uudet bikinit ja uikkari sekä hyvän tuoksuista aurinkorasvaa. Itse tykkään Bizbuini kookoksentuoksuisista rasvoista, nyt saa myös herkullisen tuoksuista aftersun-bodybutteria :) Pakkaat rantsuun kylmälaukkuun kylmää vissyä ja hedelmiä, huivin hiuksiisi ja kivoja lehtiä tai kirjan. Ja kosteuspyyhkeet ja vaihtovaatteet on kiva juttu mukana. Sitten vaan keskityt nauttimaan auringosta ja olet hyväntuulisen flirttaileva miehellesi ;) Ihanaa lomaa sinulle!!

Vierailija
4/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhtään häpeile itseäsi, kanna vaan kilosi kunnialla :) Osta vaikka uudet bikinit ja uikkari sekä hyvän tuoksuista aurinkorasvaa. Itse tykkään Bizbuini kookoksentuoksuisista rasvoista, nyt saa myös herkullisen tuoksuista aftersun-bodybutteria :) Pakkaat rantsuun kylmälaukkuun kylmää vissyä ja hedelmiä, huivin hiuksiisi ja kivoja lehtiä tai kirjan. Ja kosteuspyyhkeet ja vaihtovaatteet on kiva juttu mukana. Sitten vaan keskityt nauttimaan auringosta ja olet hyväntuulisen flirttaileva miehellesi ;) Ihanaa lomaa sinulle!!

Vierailija
5/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lihava, ei se kyllä estä menemästä rannalle, mutta kyllä mun täytyy sanoa, että mielummin näkisin ne lihavat naiset uimapuvuissa eikä bikineissä... ei se kaunista katseltavaa ole.

Vierailija
6/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lihava, ei se kyllä estä menemästä rannalle, mutta kyllä mun täytyy sanoa, että mielummin näkisin ne lihavat naiset uimapuvuissa eikä bikineissä... ei se kaunista katseltavaa ole.