Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (796)

Vierailija
21/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.

Kuule siinä on VALTAVA työ tehdä kansallispuku. Mene sinne Munsalaan kuule ostamaan vaan valmis. Tuntipalkka ompelijoilla on vähintään 12€ ja työmäärä on 80-100 tuntia. Laske kuule siitä + työeläkemaksut päälle. Sanompa vaan, että tonnin tekopalkka vastaa työmäärää. Kuka tekee huvikseen ventovieraalle ompelutöitä? Kuka? Ei kukaan!

Vierailija
22/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tekisi minulle munsalan kansallispuvun?

jos löytyy joku tekemään joka asuu helsingissä tai vantaalla,niin jätä yhteystietosi,niin otan yhteyttä.

Avokätisesti tarjoat 100€ palkaksi ;-D. Varmaan tulee hieno puku!

Vierailija
26/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sehän on 120 e. sen voin kyllä hyvin maksaa! vantaalla kuka tekisi minulle munsalan kansallispuvun? jos löytyy joku tekemään joka asuu helsingissä tai vantaalla,niin jätä yhteysnumerosi tänne, otan yhteyttä sinuun

Vierailija
27/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele ensin kertolaskua: jos työtunteja menee sata ja tunnin hinta on 12euroa, niin kyllä siitä ihan minkä laskuopin mukaan vaan tulee 1200 euroa. siis tuhat kaksisataa euroa. satasella et saa mitään.

Vierailija
28/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota laskukone käteen ja laske paljonko on 12x100! et näemmä osaa sitä päässäs laskea!

Vierailija
29/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HARRASTAN kansantanssia ja en halua pukua vuokrata,voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun,olisin todella kiitollinen jos joku voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun.tekijän pitäisi asua vantaalla tai helsingissä.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
30/796 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni+ kankaat on lähempänä oikeaa arviota.

Vierailija
31/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hirnuu*

Vierailija
32/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hirnuu*

Siinähän oli tää yks kahjo, repskops;DD

Vierailija
33/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sille se V¤tun puku, kun toinen kerran harrastaa kansantansseja eikä halua vuokrata pukua!!!

Siis MUNSALAN puku.

Vierailija
34/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta käytettynä, eikös sun koko ole 38?

http://www.helganeiti.fi/?pinc=3_kansallispuvut&pic=3

http://www.mikko.fi/kohde/948413

Miksi teettäisit kalliilla, kun saat uuden tilattua n. 900€

http://www.uusikaupunki.fi/~ankudont/kansallispuvut.html

Vierailija
35/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkalan puku?

Vierailija
36/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan tehdä vain Perä-Suomen pukua. Voisin muuten auttaa.

Vierailija
37/796 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan kansantanssia ja en halua pukua vuokrata,voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun,olisin todella kiitollinen jos joku voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun.tekijän pitäisi asua vantaalla tai helsingissä.Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
38/796 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olethan vantaalta tai espoosta?

Vierailija
39/796 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuthan helsingissä tai vantaalla kokoni on 44-46?

Vierailija
40/796 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme pian siirtyneet kokoon 48-50 :D

Voi luoja, pissit on housuissa taas...