Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesysävä ei arvosta minua äitinä

Vierailija
07.05.2011 |

Kyselin eilen miesystävältä, miten hän aikoo muistaa minuan äitienpäivänä. Kerroin, että lapset ovat tehneet kortit ja olisi mukavaa, jos hänkin jotenkin muistaisi. Mies katsoi minua hölmistyneenä ja sanoi, että en ole äitinsä, joten hän ei aio ostaa mitään vaan menee käymään omalla äidillään.

Vähän riipaisi. Joku pieni muistaminen olisi minusta ollut paikallaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös muut riippumatta siitä mikä on tasan kenenkin tehtävä. Tahdikas mies osoittaa arvoa myös lastensa äidille. Mut sen ymmärrän et miesystävästähän voi olla suorastaan kiusallista juhlistaa sun äitiyttä kun hänellä ei ole koko homman kanssa mitään tekemistä. Eiköhän se äitienpäiväkin ole enemmän lasten juttu- lapset häärää- en minä ainakaan odota yhtään mitään. Tosin- itse en kyllä menisi yksiin miehen kanssa joka ei näe yhtenä arvokkaana asiassa minuna sitä millainen olen lasteni äitinä ja kasvattajana.

Vierailija
2/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin eilen miesystävältä, miten hän aikoo muistaa minuan äitienpäivänä. Kerroin, että lapset ovat tehneet kortit ja olisi mukavaa, jos hänkin jotenkin muistaisi. Mies katsoi minua hölmistyneenä ja sanoi, että en ole äitinsä, joten hän ei aio ostaa mitään vaan menee käymään omalla äidillään.

Vähän riipaisi. Joku pieni muistaminen olisi minusta ollut paikallaan.

Etenkään kun suhteenne ei ole mitenkään virallistettu, niin miesystävän ensisijainen fokus äitienpäivänä on hänen oma äitinsä. En näe tuossa mitään kummallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletteko, asutteko yhdessä? Onko hän lastesi isä?

Vierailija
4/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasteni isä, mitään muistamisia.

Vierailija
5/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi "arvostaa sinua äitinä", ap? Sehän on lastesi isän tehtävä!

Vierailija
6/6 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi "arvostaa sinua äitinä", ap? Sehän on lastesi isän tehtävä!