Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkusiskoni 25v tarvitsee muuttoapua enkä halua auttaa.

Vierailija
07.05.2011 |

Olemme olleet kovin viileissä väleissä viimeiset 15 v. Olen sisartani vanhempi ja hoidin häntä paljon silloin kun hän oli pieni. Olimme todella läheisiä. Kun menin naimisiin ja sain oman perheen, siskoni hylkäsi minut täysin. Jälkeenpäin olen ajatellut hänen olleen mustasukkainen, että minulle tuli jotakin muutakin tärkeää elämään.

En ole saanut joulukorttia, synttärikorttia mitään koko aikana häneltä, mutta itse olen aina muistanut häntä lahjalla merkkipäivinä. Tapaamme kerran puolessa vuodessa vanehmmillani. Nyt hän oli laittanut äitini kysymään, josko menisimme mieheni kanssa hänelle muuttoavuksi. Tiedän, että muuta muuttoapua hänellä ei ole. Minua kiukuttaa ihan hirveästi, että minuun otetaan yhteyttä vain silloin, kun minusta saa jonkun hyödyn. Ei koskaan muulloin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot yksinkertaisesti ettei käy.

Vierailija
2/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ajatella että hän on aikuistunut ja haluaa olla siskosi? Kieltäydyt jos ei muutto kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin ajatella että hän on aikuistunut ja haluaa olla siskosi? Kieltäydyt jos ei muutto kiinnosta.

Mulla tuli taas mieleen juuri tuo, että nyt kun tarvii apua jossain niin silloin vaan kysyy. Jos on niin että autatte muutossa ja sitten et kuule taas kuukausiin siskostasi mitään niin minusta tympeää. En itse auttaisi tuossa tilanteessa, koska siskosi ei ole sinulta kysynyt kasvokkain asiaa vaan jonkun muun kautta. Miksi? Tuo kertoo jo aika paljon ettei voi ystävällisesti ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää apua suoraan

Vierailija
4/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tomppeli, sillä vihottelet tavallaan lapselle.

Nyt olisi mahdollisuus saada hyvät välit aikuistuneeseen siskoon.

Vierailija
5/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kiinnostuneita joulukorttien lähettämisestä tai perhe-elämästä. En minäkään käynyt nuorena sukulaisten juhlissa enkä lähetellyt kortteja. Nyt 25-vuotiaana äitinä olen lähentynyt paljon sukulaisten kanssa. Ehkä siskosi alkaa myös olemaan siinä iässä, että haluaa pitää edes jonkin verran yhteyttä perheeseesi? Ja vaikka pyytäisi muuttoavuksi vain koska muuta apua ei ole, niin kieltäytyminen ei varmasti ainakaan paranna välejänne. Itse ainakin auttaisin muutossa!

Vierailija
6/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän varmastikin soittaisi ap:lle ja pyytäisi muuttoapua. Typerää äidin kautta kysellä muuttoapua.

Vierailija
7/7 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun tilanteessasi en menisi auttamaan. Pisteenä iin päälle, hän ei vaivautunut itse kysymään, vaan pisti jonkun muun tekemään sen puolestaan. Tee miltä sinusta tuntuu, mutta mitään velvollisuutta sinulla ei ole aikuiseen ihmiseen nähden, joka ei halua edes olla tekemisissä kanssasi.