Citydeal tarjousten firmat laaduttomia
citydeal palvelu on alkanut saada mielikuvan huonoista yrittäjistä joille ainoa toivo on koittaa saada asiakkaita citydealin kautta.
Lupaukset ovat suurempia kuin itse palvelu.
esim. seuraavat yritykset ovat olleet täysin ala-arvoisia
Club Havana Music:
Ruoka oli täysi vitsi, se vain lämmitettiin keittiössä ja oli mitätöntä, mautonta ja pientä. Siitä ei oikeasti maksaisi edes 15€.
Monet citydeal tarjoukset ovatkin olleet sellaisia että normaalihinta valehdellaan suuremmaksi, jotta tarjous näyttäisi lupaavalta.
Silk studio meikkitarjous 15€
Tarjouksessa luvattiin iltameikki ja opastusta meikkityyliin.aika varattiin heidän toimesta väärään toimipisteeseen, joka hyvin hämärä, ei mitään tietoja missään.
sitten lopulta menin Fredalle, jossa suomea puhumaton tai hyvin huonosti puhuva nainen alkaa tehdä meikkiä. Ei minkäänlaista keskustelua tai "opastusta" Hän teki kulmani lähes mustalla kulmakynällä epäsymmetrisesti. Huulet myös olivat epäsymmetriset. Meikki oli suttuinen eikä häivytetty. Näin meikin kunnolla vasta kun se oli tehty kun sain peilin käteeni. Tällöin sanoin että kulmat eivät ole lähellä hiusteni sävyä kuten meikki kuuluisi tehdä. Halusin ne vaaleammaksi.Hän sanoi ettei hänellä ole vaaleampaa kulmakynää.Hänellä oli vain muutama huulikynä ja kulmakynä, jotka eivät riitä mitenkän asiakaskirjon sävyihin. Ilmeisesti hän vetää kaikille tumman ruskeat kulmat. Hän otti
märän kosteuspyyhkeen, jolla veteli niitä niin että osa silmämeikistäkin häipyi ja ne kaikki piti tehdä uudestaan.
En voinut jäädä väittelemään koska minulla oli menoa ja halusin äkkiä pois jotta ehdin tehdä meikin itse.
Hänellä ei ollut normaaleja työvälineitä jotka kuuluvat meikkaamiseen, hyvin halvat ja huonot välineet, joten ei tämä henkilö voinut olla edes ammattilainen.
Kolmas yritys on asema 40, jonka ipl-hoito kesti n.4minuuttia, tehtiin nopeasti ja huolimattomasti. hoitaja huiski välillä vahingossa (vai tarkoituksella?) vaatteiden läpi, jolloin ei tule mitään tulosta.
Olen ostanut useampia tarjouksia citydealin kautta, osa on ollut hyviäkin, mutta nämä olivat kyllä rahan haaskausta.
Kommentit (16)
vastuussa noista plveluista joita firmat tarjoavat?
Eli citydealin edeustaja menee yritykseen, kysyy yrittäjältä että kiinnostaako tällainen diili jolla saada paljon asiakkaita hyvällä tarjouksella.
Asiakas antaa tarjousken ja citydeal lähettää sen uutiskirjeen tilaajille säpöön. Se siis vain välittää tarjouksia!
Se että ostaako joku dealin yritykseltä on asiakkaan asia. Kannattaa vähän ehkä selvitellä yrityksen palveluiden tasoa ennenkuin ostaa dealin!
Ja onpahan päässyt ainakin halvalla kokeilemaan jollei muuta.
Itse käytän paljon noita diilejä. Toisiin firmoihin olen ollut tyytyväinen, toisiin en, mutta ei sen citydealin vika ole.
En ole itse käynyt, mutta olen kuvitellut, että se olisi jollain tapaa laadukkaampi ja ammattimainen paikka. Mutta ei siis ilmeisesti olekaan?
Minusta kanssa tuntuu, että siellä pääasiassa ilmoittelevat pienet yritykset, joilla ei muuten käy asiakkaita. Googletan paikat aina tarkkaan. On siellä ollut ihan hyviäkin firmoja, mutta aika moni on semmosia vähän outoja.
uusia ja tarvitsevat uusia asiakkaita tai näkyvyyttä, tekevät nuo tarjoukset. On siellä kyllä ihan tunnettujakin yrityksiä ja minä ainakin tykkään ostaa diilejä kun on niin halpoja, tulee kokeiltua niiden kautta uusia juttuja
miten sitten valittaa jos ostan diiln citydealiltä ja niitä ei voi enää parin viikon jälkeen perua. Vähän paskaa kun on maskanut etukäteen jostain sudesta.
Täytyy kysyä kuluttajan suojasta.
Itse ostin diilin spa käsihoitoon Blue Lagoon
salonkiin, ilmoituksessa ei kerrottu että työn
tekee harjoittelija, mielestäni asiakkaan huijausta.
Harjoittelijan työt yleesä halvempia muutenkin. Joten missä
diili???
mutta jos (ja ilmeisesti kun) sinne diilien sekaan on tullut paljon huonolaatuisia palvelun ja tuotteiden myyjiä niin sehän tekee väistämättä hallaa Citydealille.
Ihmiset ovat kuitenkin sen verran "lukutaidottomia" että yhdistävät nämä huonot firmat Citydealiin.
Tosin sen tiedän Citydealista, että niiden toimintatapa on hieman röyhkeähkö yrittäjiä - siis asiakkaitaan - kohtaan.
Yritin monta viikkoa soittaa ja varata aikaa diilin mukaiseen ripsi- ja kulmavärjäykseen ja -muotoiluun sekä manikyyriin. Kun numerosta vihdoin viimein vastasi joku huonoa suomea puhuva nuori nainen, seuraava aika olisi löytynyt aikaisintaan 2 kk:n päähän.
Kolme diiliä käyttämättä, saas nähdä, onnistuuko yksikään...
Esim. autonpesudiilissä eka vapaa aika olisi ollut juhannuksen tienoilla. Kannattaako myydä niin monta halpaa diiliä ettei pysty palvelemaan asiakkaita?
osti Citydealista jonkun väri + leikkauspaketin 40€ ja tuli kyllä tosi hyvännäköinen tukka! Oli muistaakseni se kampaamo Aleksanterinkadun Aleksi13 yläkerrassa. Että tähän väliin yksi positiivinenkin kokemus :)
Itse olen ostanut vain keilaus- ja Subwaylahjakortit, molemmat ok, mutta nuohan eivät varsinaisesti mitään palveluja olekaan.
Ruokapaikkoja suurin osa, ja sitten sisävesiristeily puoleen hintaan. Olen ollut tyytyväinen!
mieltä kokemusteni pohjalta joskin sehän on vain sattumaa.
Kampaaja ei tehnyt niitä hommia joita piti ja värjäsikin väärin. En jaksanut nipottaa kun aikaa ei olis ollut enää korjailla.
Jalkahoitajan tilat oli uskomattoman surkeat.
Lelukauppa johon ostin lahjakortin oli taas just sen verran kalliimpi kuin muualla tuotteet...
kokeilin uutta kampaamoa citydealin kautta ja tuli kyllä hyvä!
Autopesu oli nopea ja hyvä, lounaita olen syönyt halvalla ja ostin uudet aurinkolasitkin hyvällä diilillä.
Ja miten ihmiset voi olla niin tyhmiä että syyttäisi citydealia sen palvelun asemasta jossa ovat käyneet????
Ei kai kukaan syytä citydealia jos ovat olleet kampaajalla ja KAMPAAJA on ollut huono? Noita diilejä ostaa nuoret ja aikuiset, ei vanhukset joille tuollainen ajatusvirhe voisi tulla...
miten sitten valittaa jos ostan diiln citydealiltä ja niitä ei voi enää parin viikon jälkeen perua. Vähän paskaa kun on maskanut etukäteen jostain sudesta. Täytyy kysyä kuluttajan suojasta.
on 14 vrk perumisoikeus kuten nettikaupoissa, ei tietenkään pidempään.
ostanut joogakortin (käyttämättä vielä), kk-kortin Elixiaan (ei mitään valittamista), tanssitunteja Rock the Polesta (ihanaa!) ja lahjakortin yhteen ravintolaan, joka on ennenkin ollut ok.
Saahan sitä omaa järkeä käyttää :)
sä olet laittanut palautetta tuonne?