Ei tee tainnutkaan olla mun juttu :(
Ajattelin ruveta säästämään ja tyhjentää ruokakaapit ennen kuin ostan uutta ja teepusseja olen ostanut vierasvaraksi. Keitin sitten teetä kahvin sijaan eikä tämä (joku Karibian aurinko) nyt hääppöistä ole, ei meinaa edes herätä!
Kommentit (4)
Kun sen valmistaa oikein ja mieluiten irtoteestä :) Nuo pussit ovat aika surkeita yleensä.
Parhaan kofeiinipitoisuuden saa tasan 3min haudutuksella ;) (ei se kyllä silti kahvin tasolle nouse)
Itse juon paljon matea ja kofeiinittomana vaihtoehtona rooibosia ja käytän teenhaudutinta. Tulee hyvää.
iskee nopeammin kuin teen mutta teellä se kestää pitempään.
Juon paljon teetä, mutta itsekään en kyllä tykkää juuri kyseisestä pussiteestä. Pussiteet on ihan ok, mutta parempia ovat irtoteet. Tai pussiteestä sitten vähän laadukkaammat, kuten Clipper.
Mielestäni teenjuontiin pitää tottua, aamulla jos on tottunut kahvia saamaan niin eihän se tosiaan yhtä tehokasta ole. Illalla on kätevää rauhoittua juomalla kofeiinitonta teetä. Samoin päivällä voi juoda teetä/kofeiinitonta teetä, jos tuntuu ettei viitsi enää kahvia juoda. Myös täysin kahvittomaankin sopeutuu tosi nopeaa, mutta hetki siinä menee. Kahvissa on paljon enemmän kofeiinia.
kaffeella heräämään niin ei se tee oikein toimi....Eikä varsinkaan noi pussiteet oikein ole teetä nähneetkään....Kusettavat kyllä rankasti, enemmän kuin kahvi, mulla ainakin.