Sain mieheltä synttärilahjaksi 100€, mihin sen käyttäisin, vinkkejä?
Vaatteita en juuri nyt tarvitse, koska raskauskiloja vielä jäljellä, joten kaikki "vanhat" vaatteet tulee taas jossain vaiheessa mahtumaan... Parturissa olen juuri käynyt... Johonkin hyödylliseen sen kuitenkin haluaisin käyttää!
Olen miettinyt että mitä ostaisin, mutta vaikea keksiä että mitä..:/
Kommentit (14)
Itse ostaisin kivan väriset Converset (joita en todellakaan tarvitse, koska eteinen on täynnä kenkiä ja varsinkin tennareita).
Tai ostele lempparikempparikamaa koko rahalla, pussillinen hoitojuttuja ja vaikka meikkejä ihan vaan itselleen tuntuu ihanalta hemmottelulta, sitähän miehesi varmaankin ajatteli. Jotain kivaa sinulle. :)
ettei tuolla juuri mitään saa, harmi :(
Minun mies muistaa kyllä oikein kunnon lahjoilla aina, hän on niin ihana :)
Ensiksikään en edes odottanut saavani mitään! eikä hän ole joka vuosi ostanutkaan mitään lahjaksi, enkä ole edes pyytänyt!
Mulle tuo summa on paljon, leuat loksahti auki, kun mies lykkäsi rahan käteen!!:)
AP
kommentti kakkosella. Osta vaikka joku kiva sisustusjuttu. Lamppu, kynttilänjalka, maljakko tms. Sellaiseen itse käyttäisin (sisustushullu kun olen). Ovat myös pitkäikäisiä hankintoja. Ihana mies sulla :)
kasvohoito plus ripsien ja kulmien värjäys ja kulmien muotoilu. Antaa kivaa ilmettä kesään, kun ei tarvitse ripsivärien kanssa sutata kesähelteissä.
Tai toisena vaihtoehtona minäkin esitän kenkäostoksia. Ehkä vähän "ylimääräiset" kengät, mutta jotain mitä olet haaveillut ostavasi mutta et ole raaskinut aiemmin ostaa.
Kengät... Siinä olisi kyllä hyvä vaihtoehto!
Minä vaan taidan olla niin nirso kenkien suhteen, kun en millään meinaa löytää hyviä ja hienoja kenkiä!:D:D Tietysti pitäisi monen monta päivää kuluttaa kauppoja kierrellen, että ostamisen arvoiset löytyisi!;)
AP
niin ostaisin hajuveden,käsilaukun tai jonkun kivan kesäkassin (esim.marimekon),kengät,korun,jalkahoidon,hyvät rintsikat,kotiin jotakin uutta,mulla olisi miljoona tarvetta :)
tuo kyllä oli pieni summa. Itse olisin kyllä loukkaantunut jos mies ei tuon paremmin olisi huomioinut. Ensinnäkin se että antaa rahaa on todella typerää, mies ei sen vertaa ole voinut mieliluvitustaan käyttää että olisi itse ostanut jotain..no tapansa kullakin.
Meillä ei tuollainen tulisi kuuloonkaan, mies ostaa aina jotain ihanaa ja kallista ja tuo vielä kukkiakin.
-2
tuo kyllä oli pieni summa. Itse olisin kyllä loukkaantunut jos mies ei tuon paremmin olisi huomioinut. Ensinnäkin se että antaa rahaa on todella typerää, mies ei sen vertaa ole voinut mieliluvitustaan käyttää että olisi itse ostanut jotain..no tapansa kullakin.
Meillä ei tuollainen tulisi kuuloonkaan, mies ostaa aina jotain ihanaa ja kallista ja tuo vielä kukkiakin.
-2
että ihmisillä on erilaiset tulotasot? Että jos teillä on rahaa, niin kaikilla muillakin on?
Nyt olis hyvä tilaisuus oikoa muitakin väärinkäsityksiä, joita sulla on maailmasta, joten kysy pois!
-2
Vaikka sun miehellä on hyvät tulot, se ei tarkoita että kaikilla muillakin on. Mieti vähän mitä kirjoittelet. Tuliko sulle nyt hyvä mieli, kun pääsit naureskelemaan "köyhille"?
että saa itse ostaa mitä haluaa. Miesten maku kun välillä on mitä on. Ja tosi tyhmää tulla tänne leuhkimaan kun ap on selvästi onnellinen ja otettu lahjastaan. Eikä mun mielestäni hinta määritä lahjan "tasoa".
-2
että saan ostaa juuri sitä mitä haluan/tarvitsen!
Tuosta 6 sisustusideasta tulikin mieleeni, että olen kauan haaveillut sellaisesta nukkamatosta!;) en ole malttanut/viitsinyt ostaa, koska meillä on kissa ja luulenpa että se tykkäisi nyppiä niitä lankoja!:D:D
Ostin taannoin Avril Lavignen (en tiedä kirjoitinko oikein ;) )hajuveden mikä oli todella ihanaa!! mutta se on jo loppunut!:/
Nyt on tullut jo paljon tosi hyviä ideoita!=) Kiitos niistä!!
täydellinen jalkahoito johon tulee upea koristelakkaus kynsiin?Tilaa aika heti,niin pääset ennen juhannusta=)loppurahalla ostat jalkavoiteen/kynsilakan ym.
t.kosmetologi
ettei tuolla juuri mitään saa, harmi :(
Minun mies muistaa kyllä oikein kunnon lahjoilla aina, hän on niin ihana :)