Paljon teillä on puhdasta varallisuutta
eli varallisuus miinus velat. Kertokaa myös ikänne. Meillä n. 240 000€ ja 29 + 34v.
Kommentit (36)
En pysty laskemaan, paljon. Ihan oikeasti. Ei minulla, mutta miehellä. Ja enimmäkseen perittyä.
ja autoja ja veneitä yms. ei lasketa, sillä niiden arvo tippuu niin nopeasti.
aikaansaatua varallisuutta noin 2 milj. e arvosta, minulla ehkä noin 700 000 e:n arvosta, pääosin maata + rakennuksia + asunto-osakkeita
kuin teillä. Talo pääkaupunkiseudulla hyvällä asuinalueella, pari kesämökkiä ja pari autoa. Osakesijoituksia. Itse ansaittua eikä perittyä.
Lukuja tällaiseen "teenpäs teidä kateelliseksi" ketjuun on turha laittaa. Sitäpaitsi kuitenkin aina löytyy paljon varakkaampiakin.
Meillä sen mukaan siis 350 000-150 000 =200 000e...ikää meillä 36v ja 37v. Tosin tuo talon arvo vaan arvio minkä tein myydyistä saman ikäluokan ja varustetason + kokoluokan taloista naapurustossa...
tehdä ketään kateelliseksi. Me emme ole mielestäni varakkaita, päinvastoin. Mekin asumme pk-seudulla uudessa omakotitalossa hyvällä alueella, mutta olemme silti ystäväpiirimme "köyhimmästä" päästä. Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, en ärsyttämismielessä. ap
miehelläni 100 hehtaaria metsää ja 50 h peltomaata perittynä, itselläni omakotitalo josta myös velkaa vielä n. 70 tuhatta. Oman tilini sisällön tiedän, kolmisen tonnia, mieheni tiliä en tiedä, mutta arvatenkin paljon enemmän.
tehdä ketään kateelliseksi. Me emme ole mielestäni varakkaita, päinvastoin. Mekin asumme pk-seudulla uudessa omakotitalossa hyvällä alueella, mutta olemme silti ystäväpiirimme "köyhimmästä" päästä. Ihan mielenkiinnosta siis kyselen, en ärsyttämismielessä. ap
velaton se omakotitalo?
Mulla on kuusinumeroinen luku. Ikää on 37. Ei asuntovarallisuutta.
Ja kas, silti tyytyväisiä elämään.
Ikää 23+23