Onko muilla miehiä, jotka eivät ruoki lapsiaan?
Meillä mies ei tee lapsille ruokaa. Mä tulen kotiin vasta kuuden jälkeen ja lapset aina tosi nälissään, kun koulussa ruoka jo 10.30-11.00.
Eli lapset saa toisen lämpimän ruoan vasta 18.30-20.00.
Mä olen niin vittuuntunut tähän asiaa, ettei tosikaan.
Mies vetää aina herneen nenään, kun otan asian puheeksi. Ei voida keskustella asiasta. Sanoo vaan, ettei ne syö, jos laittaa.
Kommentit (7)
tämän miehen kanssa, joka ei voi edes keskustella lasten ruokkimiseen liittyvästä dilemmasta! - Vai onko kyse lasten protestista ja miehen turhautumisesta siihen? Mikä parisuhteessanne mättää, ettei tätä asiaa voida selvittää aikuisten kesken?
Miten niin mies "vetää herneen nenään"? Miten niin "lapset eivät syö?"
Onko miehen tekemä ruoka jotenkin syömäkelvottomampaa kuin sinun? Vai protestoivatko lapset äidin poissaoloon? Pitäisiköhän miehen opetella tekemään muutamia SYÖTÄVIÄ perusruokia vai pitäisikö lapsia hieman kasvattaa (jos nälkä on, myös isän tekemä ruoka varmasti kelpaa, jos siinä ei ole mitään erityistä vikaa). Ruoan kanssa ei leikitä, kiukutella tai protestoida!
Mikä siis noin niin kuin on se perimmäinen ongelma? Miehen haluttomuus hoitaa lapsiaan ja tehdä heille tarvittaessa ruokaa vai miehen turhautuminen lapsiin, jotka nirsoilevat ja syövät vain äidin tekemää ruokaa?
Mutta vaimo kyllä. Vituttaa. Tekee kerran kahdessa viikossa sapuskan. Muuten minun varassa.
Mutta jotenkin vaan vaikeaa tuo lasten ruokkiminen.
Miehen haluttomuus hoitaa lapsiaan ja tehdä heille tarvittaessa ruokaa vai miehen turhautuminen lapsiin, jotka nirsoilevat ja syövät vain äidin tekemää ruokaa?
hidasjärkisimmille, että MIKÄ oikeastaan on ongelma?
Mies osaa tehdä ruokaa, ja lapset osaavat itsekin lämmittää ruokaa, mutta silti lapset odottavat nälkäisinä kotona, että sinä tule kotiin? WTF? Mikseivät ne lapset sitten itse lämmitä ruokaa, jos kerran ovat nälkäisiä eikä miehen ruoka kelpaa?
hidasjärkisimmille, että MIKÄ oikeastaan on ongelma? Mies osaa tehdä ruokaa, ja lapset osaavat itsekin lämmittää ruokaa, mutta silti lapset odottavat nälkäisinä kotona, että sinä tule kotiin? WTF? Mikseivät ne lapset sitten itse lämmitä ruokaa, jos kerran ovat nälkäisiä eikä miehen ruoka kelpaa?
Tosi pitkä aika odottaa ruokaa. Saako ne edes mitään välipalaa?? Vaikka kuinka menisi herne nenään niin pakkohan tuosta on jotkut yhteiset pelisäännöt laatia, että ne mukulat ruokitaan. Joku kunnon välipala valmiiksi tai sitten tee niin iso satsi ruokaa että riittää kahdelle päivälle niin saavat edes joka toinen päivä ruokaa ajallaan. Kai ne edes annokset mikrossa lämmittävät, jos ruoka on valmiina jääkaapissa?
eikä miehesi osaa lämmittää valmisruokia mikrossa?