Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoovapaalla irtisanoutuminen ja uusi työ

Vierailija
06.05.2011 |

Eli onko jotain erityistä mitä pitäisi tietää jos hoitovapaan aikana irtisanoutuu?

Olen siis syksyllä ilmoittanut palaavani työpaikalleni, mutta muuttuneiden työtehtävien takia haku päällä.

Nyt aloin sitten miettiä miten käytännössä menee tämä kuvio.

Eli jos saan uuden paikan ja minulla on aiemmassa 1kk irtisanomisaika, niin enkö voikin aloittaa sen uuden työn vaikka heti ja irtisanomisaika menee jo sovitun hoitovapaan aikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis varmaan imuroida murut näppiksestä, kun vähän huonosti tuntuu toimivan :D

Vierailija
2/6 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kuin mun näppikseltäni :D

tänään just olin työhaastattelussa uudesta työpaikasta ja ehkä sen saan ja mietin tismalleen samaa asiaa. Olen hakernut nyt hoitovapaata nyukyisestä työstä syksyyn asti mutta vanhoja töitä ei ole heillä mulle enää tarjota. Tänään just soittelin työkaverille ja kyselin että voinko aloittaa uudessa paikassa irtisanomisajalla. Hänen mielestään voin koska olen hoitovapaalla eikä vanhaa työtä ole enää tarjolla. Ei siis ole työvelvoitetta ja 1kk irtisanomisajan voin kuitata pitämättömistä lomista...tuntuu hassulta että joku muu tismalleen samassa tilanteessa täällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä sama tilanne, olin ilmoittanut palaavani syksyllä töihin mutta haku oli päällä uuteen työhön, jonka sitten sain.

Irtisanomisaika mulla oli 2 viikkoa, jonka aikana aloitin jo uuden työn. Ei siinä kai sen kummempaa!

Vierailija
4/6 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olin tänään työhaastattelussa uuteen paikkaan, ollaan siis todellakin ihan samassa tilanteessa :D

Toivotaan, että meillä molemmilla käy hyvin ja saadaan uudet paikat ;)

Vierailija
5/6 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niistä on saanut liksan ja lomarahat niin silloin täytyy mennä takaisin töihin ettei joudu maksamaan lomarahoja takaisin. Käytännössä tämä toimii niin että menet töihin yhdeksi päiväksi jolloin irtisanot itsesi ja sovitte ettet saa irtisanomisajalta palkkaa.

Vierailija
6/6 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat uuden paikan, niin ilmoitat sinne mistä olet hoitovapaalla, että irtisanoudut. Ei tarvi mennä tekemään töitä sinne, koska olet ko. paikasta hoitovapaalla. Voit aloittaa uudessa paikassa saman tien. Oletan, että mitään kilpailukieltoja tms. ei tarvitse miettiä tilanteessasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän